بارانگیر چیست؟

بارانگیر پوششی از متریال مختلف بوده که روی در و پنجره ها نصب شده و پوششی برا نخوردن باران به در و پنجره بوده که از آنها در برابر باران و صدمات ناشی از آن جلوگیری کند.

باران‌گیر‌ها سازه های سبک و ایمنی هستند و به منظور جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل ساختمان از طریق درز پنجره ها و درز درب ورودی ساختمان بر روی پنجره و یا درب ورودی نصب می شوند.

بارانگیر پنجره

پنجره ها راه ورود هوا و نور به خانه هستند و طبیعتا پاکیزگی آنها تاثیر زیادی در زیبایی خانه خواهد داشت. در فصل گرم معمولا پنجره ها باز می شوند تا امکان ورود هوا به داخل ساختمان فراهم آید اما در مناطقی که شدت نور خورشید زیاد است ورود بیش از اندازه نور خورشید باعث افزایش دمای داخل ساختمان شده و باعث افزایش مصرف انرژی برای خنک کردن داخل ساختمان می شود. در فصل سرد پنجره ها معمولا باز نمی شوند اما در زمان بارش باران و برف اگر مانعی بر سر راه آب وجود نداشته باشد مکن است آب از منافذ اطراف پنجره ها به داخل ساختمان نفوذ میکند. در نتیجه نا استفاده از بارانگیرهای پوشش سقف را به شما پیشنهاد می کنیم.بیرون زدگی بارانگیر پنجره با توجه به جهت ساختمان و سلیقه شما از 80 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر می باشد. این بارانگیر میتواند با سه نوع پوشش طراحی و نصب گردد، پوشش با ورق کامپوزیت آلومینیوم، پوشش با ورق پلی کربنات دو جداره، پوشش با ورق پلی کربنات تک جداره. انتخاب نوع پوشش و نوع پایه کاملا سلیقه ای می باشد و با توجه به نمای ساختمان و رنگ نما انتخاب می گردد.

ویژگی های بارانگیر در و پنجره از جنس پلی کربنات

از ویژگی های اصلی جنس استفاده شده در ساخت بارانگیر توسط شرکت پوشش سقف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس پلی کربنات با خاصیت ضد UV
  • محافظ در برابر نور مستقیم خورشید
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در کلیه شرایط آب و هوایی
  • استحکام بالا در برابر ضربه
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت آب بندی بالا
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

برای اجرای انواع بارانگیر در و پنجره  می توان از سقف های پلی کربنات استفاده کرد. این سقف ها از ورق های پلیمری تشکیل شده و کاملا شفاف بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. از مهم ترین موارد کاربرد آنها می توان به ساخت آلاچیق اشاره کرد. ورق های پلی کربنات قابل فرم دهی هستند و می توان به صورت ثابت آنها را برای بارانگیر ساختمان ها اجرا کرد.

نمونه های اجرا شده انواع بارانگیر در تهران و کرج09126095241

چگونگی ساخت گلخانه و گنبد

یکی از مهمترین آیتم هایی که در اجرای بارانگیر وجود دارد، نصب این سازه ها می باشد. توصیه می کنیم که برای نصب و استفاده بارانگیرها از افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سازه ها استفاده کنید. ما در شرکت پوشش سقف با بهره گیری از بهترین متریال و متخصصین تجربه ای بی نظیر را برایتان به ارمغان خواهیم آورد.

سوالات متداول شما

دوام این بارانگیر ها چقدر است؟

این بارانگیرها سالها با همین کیفیت باقی خواهند ماند و اصل سازه در برابر رطوبت و بالا و پایین شدن دمای هوا مقاوم است و در صورت هر آسیبی به راحتی قابل تعویض می باشد.

قیمت ساخت بارانگیر چقدر است؟

قیمت اجرا به اندازه مساحت درب و پنجره شما و تعداد صفحات مورد نیاز برای اجرای آن بستگی دارد. شما با تماس

09126095241

براحتی می توانید از کارشناسان ما قیمت تقریبی را بگیرید.