آلاچیق و سقف بازشو

سقف آلاچیق چیست؟

انوع مختلف آلاچیق و سقف بازشو برای استفاده در باغ ویلا یا حیاط منازل مسکونی وجود دارد که هرکدام مزایا یا معایب خود را داشته و برای استفاده در هر مکانی کارایی خاصی خواهند داشت.

آلاچیق یا تارم چیست؟

تارم یا آلاچیق یک نوع سازه سقف‌دار است اما از تمام جهت باز می‌باشد. آلاچیق در مکان‌هایی مانند باغ، پارک، ویلا، حیاط منزل، کنار ساحل و مکان‌های تفریحی برای استراحت ساخته می‌شود. طراحی و ساخت آلاچیق به ‌منظور استراحت در روزهای آفتابی زیر سایه آن می‌باشد. طراحی آلاچیق به صورتی است که با خیال راحت می‌توان چندین ساعت زیر آن به استراحت پرداخت.
انواع سقف آلاچیق با کمترین هزینه قابل ساخت و اجرا است، بنابراین نیازی نیست هزینه‌های زیادی کنید.

ویژگی سقف آلاچیق پلی کربنات

از ویژگی های اصلی جنس استفاده شده در سقف آلاچیق توسط شرکت پوشش سقف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس پلی کربنات با خاصیت ضد UV
  • محافظ در برابر نور مستقیم خورشید
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در کلیه شرایط آب و هوایی
  • استحکام بالا در برابر ضربه
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت آب بندی بالا
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

برای نصب سقف آلاچیق می توان از سقف های پلی کربنات استفاده کرد. این سقف ها از ورق های پلیمری تشکیل شده و کاملا شفاف بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. از مهم ترین موارد کاربرد آنها می توان به ساخت آلاچیق اشاره کرد. ورق های پلی کربنات قابل فرم دهی هستند و می توان به صورت متحرک و ثابت آنها را برای آلاچیق باغ و ویلا اجرا و بر حسب شرایط آنها را باز و بسته کرد.

انواع دیگر سقف های آلاچیق

سقف آلاچیق فلزی

یکی دیگر از انواع سقف آلاچیق، سقف فلزی است که انواع مختلفی دارد و جلوه‌ خاص به ساختمان می‌بخشد.

سقف آلاچیق سفالی

سقف سفالی از قدیمی‌ترین مصالح برای پوشش سقف است. سقف‌های سفالی معمولاً حداقل یک شیب دارند تا از نفوذ آب جلوگیری کنند.

آلاچیق دکرا

این نوع آلاچیق از نوعی فولاد گالولنیزه ساخته می شود که مقاومت بالایی دارد.

آلاچیق های چوبی

این مدل آلاچیق می‌تواند از جنس چوب‌های روسی، چوب جنگلی، چوب کهور و ... باشد و در هر آب و هوایی کاربرد ندارد.

نمونه های اجرا شده سقف آلاچیق در تهران و کرج09126095241

چگونگی نصب سقف آلاچیق

یکی از مهمترین آیتم هایی که در استفاده از سقف آلاچیق و گنبد وجود دارد، نصب این سازه ها می باشد. توصیه می کنیم که برای نصب و استفاده از بهترین انواع سقف های کاذب پاسیو یا گنبد و یا آلاچیق های بیرونی، از افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سازه ها استفاده کنید. با نزدیک شدن به فصل گرما، بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از سقف های کاذبی هستند که بتوانند به راحتی از فضای باز حیاط خانه باغ و یا ویلای خود در فصل های گرما استفاده کنند. شما نیز حتما با بررسی انواع و مدل های مختلف آلاچیق بهترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

جنس سقف آلاچیق ثابت و متحرک

آلاچیق ها امروزه با متریال های مختلف مانند پلی کربنات طراحی و ساخته میشوند چنانچه قصد اجرا گنبد یا آلاچیق بصورت ثابت یا متحرک را داشتید بسته به بودجه شما عزیزان ما با ارزانترین قیمت و در سریع ترین زمان و با کیفیت مناسب به شما تحویل می دهد.  پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از تهیه و استفاده از سقف های دیگر نظرات و پیشنهادات مربوط به این محصولات را با دقت بسیار بالایی مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

شركت پوشش سقف داراى دو دهه تجربه در زمينه توليد و طراحى و اجرای تخصصی انواع نورگیر سقفی و نورگير حبابى مي باشد.تیم متخصص پوشش سقف در سراسر ايران پروژه هاى مختلف انجام داده و در حال حاضر پروژه مختلفی در شهرستان ها در حال انجام می باشد. کیفیت و جنس نورگيرها در حالت ایده آل طراحی و تولید می شود.

سوالات متداول شما

سقف متحرک آلاچیق چگونه است؟

در این مدل از سقف ها معمولاً از نوع سقف ثابت با شیشه های ریلی بازشو استفاده می شود که جلوه ای ویژه بهآلاچیق می بخشد البته استفاده از متریال های دیگر به غیر از شیشه نیز اجرا می شود. سقف های متحرک نوع ریلی سر و صدای کمتری ایجاد می کند و به نوبه خود روانتر باز می شود.

قیمت ساخت سقف آلاچیق باغ چقدر است؟

قیمت اجرا و صفحات پلی کربنات بستگی به طول و عرض آلاچیق شما دارد، شما با تماس

09126095241

براحتی می توانید از کارشناسان ما قیمت تقریبی را بگیرید.