ساخت گلخانه و گنبد چگونه است؟

گلخانه خانگی گنبدی شکل کوچک یا بزرگ با هر مساحتی را میتوان در محدوده باغ یا پشت بام منزل ساخت و استفاده کرد.

اسکلت سازه

با توجه به تعریف گلخانه نیاز به سازه یا اسکلتی داریم که پوشش را روی آن نصب کنیم. برای اینکار می توانید از چوب، آهن، آهن گالوانیزه، انواع لوله پلاستیکی یا اسکلتی از جنس دیگری استفاده کنید که قیمت ساخت آنها نیز براساس کیفیت و جنس آن مشهود است. با استفاده از دریل و پیچ و مهره اجزای اسکلت را به یکدیگر به خوبی متصل کنید تا گلخانه شما مستحکم شود. ما در شرکت پوشش سقف این کار را با متریال عالی برایتان اجرا خواهیم کرد.

پوشش سازه

به طور کلی برای پوشش گلخانه صنعتی از پوشش پلی کربنات، پلاستیک UV، شیشه یا پوشش های دیگر استفاده می‌شود. برای گلخانه خانگی که ابعادی کوچک دارد، می توانید از نایلون یا پلی کربنات نیز استفاده کنید تا محیط گلخانه را محدود کنید و شرایط داخل آنرا تحت کنترل قرار دهید.

ویژگی های گلخانه و گنبد از جنس پلی کربنات

از ویژگی های اصلی جنس استفاده شده در ساخت گلخانه و گنبد توسط شرکت پوشش سقف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس پلی کربنات با خاصیت ضد UV
  • محافظ در برابر نور مستقیم خورشید
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در کلیه شرایط آب و هوایی
  • استحکام بالا در برابر ضربه
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت آب بندی بالا
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

برای اجرای گلخانه و گنبد  می توان از سقف های پلی کربنات استفاده کرد. این سقف ها از ورق های پلیمری تشکیل شده و کاملا شفاف بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. از مهم ترین موارد کاربرد آنها می توان به ساخت آلاچیق اشاره کرد. ورق های پلی کربنات قابل فرم دهی هستند و می توان به صورت متحرک و ثابت آنها را برای گلخانه و گنبد ساختمان ها اجرا کرد.

نمونه های اجرا شده گنبد و گلخانه در تهران و کرج09126095241

چگونگی ساخت گلخانه و گنبد

یکی از مهمترین آیتم هایی که در اجرای گلخانه و گنبد وجود دارد، نصب این سازه ها می باشد. توصیه می کنیم که برای نصب و استفاده از بهترین انواع سقف های کاذب پاسیو یا گنبد و یا آلاچیق های بیرونی، از افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سازه ها استفاده کنید. ما در شرکت پوشش سقف با بهره گیری از بهترین متریال و متخصصین تجربه ای بی نظیر را برایتان به ارمغان خواهیم آورد.

سوالات متداول شما

هر مدل گلخانه با هر ابعادی را می توان سفارش داد؟

بله در واقع چندین نوع گلخانه می توان درست کرد از جمله با سقف شیبدار یا گنبدی یا بصورت نیمه و متصل به دیواری دیگر. و یا به هرشکلی که کارفرما تقاضا کند قابل ساخت می باشد.

قیمت ساخت گلخانه چقدر است؟

قیمت اجرا به اندازه گلخانه شما و تعداد صفحات مورد نیاز برای اجرای آن بستگی دارد. شما با تماس

09126095241

براحتی می توانید از کارشناسان ما قیمت تقریبی را بگیرید.