سقف پاسیو ارزان

سقف پاسیو ارزان

برای استفاده از پاسیو باید برای پاسیو سقف تعبیه نمود سقفی آبند که نورگیر نیز باشد پوشش سقف پاسیو ارزان  توسط نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات انجام می پذیرد.

برای بسیاری احداث سقف پاسیو کیفیت نورگیری و آبندی و قیمت پوشش حیاط خلوت  نقش تعیین کنند را  دارد.پوشش حیاط خلوت  ارزان که نورگیری و آبندی را داشته باشد

نورگیر پلی کربنات می باشد که مزایا و معایبی را نسبت به سقف نورگیر پاسیو حبابی دارد .

 

برای پوشش حیاط خلوت  ارزان نباید به دنبال کیفیت پاین تر رفت زیرا به مرور زمان اگر از نورگیر حبابی یا ورق پلی کربنات بی کیفیت استفاده نمایید حیاط خلوت شما از

آبندی خارج می شود و گاها دیده شده حباب نورگیر حبابی یا ورق پلی کربنات زرد رنگ شده و شکسته است.

نورگیر پلی کربنات برای پوششحیاط خلوت  بر روی استراکپر فلزی نصب می گردد سقفی نورگیر که توسط چسب آکواریوم آبندی می گردد و از نظر مقاومت و آبندی

نسبت به نورگیر حبابی بسیار ضعیف تر می باشد ولی از نظر بحث قیمتی  ارزان تر نسبت به نورگیر حبابی می باشد.

بهترین سقف پاسیو ارزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با گارانتی و اصالت کالا در تهران

قیمت سقف پاسیو طبقه اول ارزان قیمت چقدر می باشد

یکی از دلایلی که نورگیر پلی کربنات از نطر قیمت جزو پوشش به صرفه حیاط خلوت  تلقی می شود بحث  نوع متریال و طریقه آبندی آن نصب به  نورگیر حبابی می

باشد سقف نورگیر پلی کربنات از ورق پلی کربنات دوجداره یا ورق پلی کربنات فلت تشکیل شده و آبندی آن توسط چسب آکواریوم صورت می گیرد و لی در نورگیر حبابی

از متریال پایه های فایبر گلاس استفده شده و آبندی توسط ایزوگام صورت می پذیرد.

نورگیر در ورق پلی کربنات بسیار بیشتر از نورگیر حبابی می باشد ولی آبندی در آن بسیار ضعیف تر می باشد و توسط چسب این امر صورت میپذیرد.

 

نورگیر ساختمان شمالی

در بازدید و خرید خانه ها حتما این جمله به گوشتان خورده است « نورگیر ساختمان شمالی یا جنوبی؟».

همواره قبل از ساخت خانه، تعیین جهت ساختمان برای استفاده بیشتر نور خورشید مهمترین امر می باشد که چندان نیز تصمیم راحتی نیست. غروب خورشید در جهت غرب همیشه یک نکته مثبت برای ساختمان لحاظ نمی شود.

در تایم بازدید و خرید خانه باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که جهت خانه به کدام سمت است؟ زیرا جهت خانه شما عوامل زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد مانند: میزان نور دریافتی از خورشید، نور قابل ملاحظه در خانه، سایر شرایط آب و هوایی….

مقدار قابل توجهی از نور ساختمانها از طریق پاسیو یا حیاط خلوت تامین می شود و برای جلوگیری از ورود گرد خاک  پرندگان به این فضا می توان برای پاسیو خود سقف احداث نمایید حالا این سقف می تواند در پشت بام باشد یا برای پوشش سقف پاسیو در طبقه اول یا همکف برای پوشش سقف حبابی برای پاسیو توسط این نوع نورگیر ها قیمت نورگیر حبابی بسیار مهم می باشد برای ملاحظه قیمت می توانید مطلب موجود در سایت پوشش سقف را مطالعه بفرمایید.

بهترین سقف پاسیو ارزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با گارانتی و اصالت کالا در تهران

پوشش سقف پاسیو طبقه اول با قیمت ارزان با نورگیر حبابی

سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی: راهکاری نوین برای ایجاد فضایی روشن و دلنشین

سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی، یک راهکار نوین برای ایجاد فضایی روشن و دلنشین است که با استفاده از تکنولوژی نورگیر حبابی، به طور هوشمندانه از نور طبیعی استفاده می‌کند. این سقف، با استفاده از پنجره‌های شفاف و نورگیرهای حبابی، نور خورشید را به داخل فضا هدایت می‌کند و در عین حال از تابش مستقیم آن جلوگیری می‌کند. این روش، علاوه بر ایجاد یک فضای روشن و دلنشین، همچنین به صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌کند.سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی، به دلیل قابلیت نصب آسان و هزینه‌ی مناسب، به عنوان یک راهکار اقتصادی برای ایجاد فضاهای روشن و دلنشین در منازل و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر به دنبال یک پوشش سقف پاسیو ارزان و با کیفیت مطمئن هستید، ما دارای پیشنهادی عالی برای شما هستیم. با استفاده از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات، می توانید پاسیو خود را به بهترین قسمت منزل تبدیل کنید. این پوشش سقف پاسیو با کیفیت عالی علاوه بر اینکه ارزان قیمت است، به خانه شما جلوه ویژه‌ای می بخشد.

یکی از روش های مبتکرانه برای استفاده از پاسیو، تبدیل آن به یک اتاق خواب است. با پوشاندن سقف پاسیو با نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات، می توانید یک اتاق خواب زیبا و مطابق با سلیقه خود را خلق کنید. این ایده به شما اجازه می دهد به طور خلاقانه از فضای پاسیو استفاده کنید و بدین ترتیب متراژ منزل خود را افزایش دهید.

علاوه بر تبدیل پاسیو به اتاق خواب، می توانید آن را به یک آشپزخانه دوم تبدیل کنید. با استفاده از سقف پاسیو ارزان و با کیفیت، می توانید یک آشپزخانه کامل با تجهیزات مدرن و مناسب نیازهای خود را در پاسیو ایجاد کنید. این ایده نه تنها به شما امکان می دهد فضای کاربردی بیشتری در منزل خود داشته باشید، بلکه همچنین در زمان تهیه غذاها و مواد غذایی کارآمدتر باشید.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو در تهران و قوانین شهرداری سقف پاسیو

سقف پاسیو ارزان قیمت در شرکت پوشش سقف با بهترین کیفیت و قیمت با گارانتی و ضمانت کالا

از آنجایی که پاسیو معمولاً به فضای باز و فضای داخلی مرتبط است، می توانید از این فضا به عنوان یک اتاق مطالعه استفاده کنید. با نصب سقف پاسیو ارزان قیمت و با کیفیت، می توانید محیطی آرام و مرتب برای مطالعه و کارهای خود ایجاد کنید. این ایده به شما امکان می دهد فضایی مناسب برای تمرکز و خلاقیت داشته باشید و به راحتی باز هم متراژ منزل خود را افزایش دهید.

آیا فکر کرده اید که چگونه از پاسیو جهت درگیر کردن مکان های داخلی آپارتمان خود بهره ببرید؟ با استفاده از سقف پاسیو ارزان و با کیفیت، می توانید فضایی منحصر به فرد در داخل منزل خود ایجاد کنید. ممکن است پاسیو شما به یک سالن پذیرایی بزرگ تبدیل شود که می تواند به عنوان محلی برای دیدار با مهمانان و برگزاری مراسم ها و جشن های خانوادگی استفاده شود. همچنین می توانید پاسیو را به یک فضای نشیمن کوچک تبدیل کنید که محلی مناسب برای استراحت و تفریح در لحظات آرامش است.

بنابراین، اگر به دنبال پوشش سقف پاسیوی ارزان با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت هستید، همواره به نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات توجه کنید. با استفاده از این پوشش سقف پاسیوی منحصر به فرد، می توانید فضای جذاب و کاربردی تری در منزل خود ایجاد کنید. همچنین، با توجه به این ایده های خلاقانه، متراژ منزل خود را به صورت ارزانتری افزایش دهید و در عین حال از فضای باز جذاب و سودمندتری برای خودتان بهره مند شوید.

 

سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در مجموعه پوشش سقف

ارزانترین و با کیفیت ترین قیمت سقف پاسیو و نورگیر حبابی در شرکت و تولید کننده نورگیر های حبابی شرکت پوشش سقف

. این سقف، با ایجاد یک لایه‌ی نورگیر حبابی بر روی پنجره‌ها، از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می‌کند و در عین حال نور طبیعی را به داخل فضا هدایت می‌کند. این روش، علاوه بر ایجاد یک فضای روشن و دلنشین، همچنین به کاهش استفاده از روشنایی مصنوعی و در نتیجه کاهش هزینه‌های انرژی نیز کمک می‌کند.سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی، یک راهکار هوشمندانه برای ایجاد فضاهای روشن و دلنشین است که با استفاده از تکنولوژی نورگیر حبابی، به طور هوشمندانه از نور خورشید استفاده می‌کند. این سقف، با ایجاد یک لایه‌ی نورگیر حبابی بر روی پنجره‌ها، نور خورشید را به داخل فضا هدایت می‌کند و در عین حال از تابش مستقیم آن جلوگیری می‌کند. این روش، علاوه بر ایجاد یک فضای روشن و دلنشین، همچنین به صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌کند و به عنوان یک راهکار پایدار برای ساختمان‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف نورگیر حبابی پاسیو ارزان قیمت

قیمت سقف پاسیو ارزان در شرکت پوشش سقف

ابتکاری ارزان و خلاقانه: سقف پاسیو با نورگیر حبابی برای طبقه اول

سقف پاسیو با نورگیر حبابی یک ابتکار ارزان و خلاقانه است که می‌تواند به طبقه اول یک ساختمان زیبا و منحصر به فردی ببخشد. این سقف با استفاده از نورگیر حبابی ساخته می‌شود که به طور معمول از مواد ارزان و قابل دسترسی تهیه می‌شود. این نورگیر حبابی می‌تواند نور طبیعی را به داخل فضای پاسیو هدایت کند و در عین حال از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کند. این روش ارزان و خلاقانه می‌تواند به طبقه اول یک ساختمان زیبا و جذابیت ببخشد و همچنین هزینه‌های انرژی را کاهش دهد.ا استفاده از سقف پاسیو با نورگیر حبابی، می‌توان به طور خلاقانه از نور طبیعی استفاده کرد و فضای پاسیو را به یک محیط روشن و دلنشین تبدیل کرد. این روش ارزان و ساده قابل اجرا است و نیاز به هزینه‌های بالایی ندارد. همچنین، با استفاده از نورگیر حبابی می‌توان از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کرد و در عین حال نور طبیعی را به داخل فضای پاسیو هدایت کرد. این ابتکار می‌تواند به طبقه اول یک ساختمان زیبا و جذابیت ببخشد و همچنین هزینه‌های انرژی را کاهش دهد.

سقف حبابی ارزان پاسیو با نورگیری عالی

سقف پاسیو طبقه اول ارزان قیمت با بهترین کیفیت و گارانتی صد در صد آبندی و کیفیت کالا در شرکت پوشش سقف

سقف پاسیو با نورگیر حبابی یک راه حل ارزان و خلاقانه برای بهره‌برداری از نور طبیعی در فضای پاسیو است. با استفاده از این روش، می‌توان نور طبیعی را به داخل فضای پاسیو هدایت کرد و در عین حال از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کرد. این روش ارزان و ساده قابل اجرا است و نیاز به هزینه‌های بالایی ندارد. همچنین، با استفاده از نورگیر حبابی می‌توان به طبقه اول یک ساختمان زیبا و جذابیت ببخشد و همچنین هزینه‌های انرژی را کاهش دهد. این ابتکار می‌تواند به طبقه اول یک ساختمان زیبا و منحصر به فردی ببخشد و همچنین به محیط زندگی ساکنان آن ارزش افزوده کند.

سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی: راهکاری مناسب برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری

سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی یک راهکار مناسب برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. این نوع سقف، با استفاده از پانل‌های شفاف حبابی ساخته می‌شود که به طور معمول از پلی کربنات تولید می‌شوند. این پانل‌ها قابلیت انتقال نور را دارند و به این ترتیب، نور طبیعی را به داخل ساختمان می‌آورند و نیاز به استفاده از نور مصنوعی را کاهش می‌دهند.سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی علاوه بر اینکه به تأمین نور طبیعی در داخل ساختمان کمک می‌کند، همچنین از نظر اقتصادی نیز بسیار مناسب است. استفاده از نور طبیعی به جای نور مصنوعی، میزان مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و در نتیجه هزینه‌های انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

سقف حبابی ارزان آببند 100 درصد

بهترین سقف حبابی پاسیو با ارزانترین قیمت در طبقه اول و پشت بام

همچنین، ساخت و نصب این نوع سقف نیز به صورت سریع و آسان انجام می‌شود که باعث کاهش هزینه‌های ساخت و نصب می‌شود.سقف پاسیو ارزان با نورگیر حبابی همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه و شکستگی است. پانل‌های حبابی تولید شده از پلی کربنات، قابلیت تحمل ضربه‌های قوی را دارند و در مقابل شکستگی مقاوم هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ساختمان‌هایی که از این نوع سقف استفاده می‌کنند، در برابر شرایط آب و هوایی سخت و عوامل خارجی مقاومت بیشتری داشته باشند. به همین دلیل، سقف پاسیو ارزان با نور

نورگیر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر ساختمان شما بیش از اندازه خفه و به اصطلاح کسل کننده است، شما می توانید از نورگیر ها استفاده کنید. نورگیر ها با استفاده از تامین نور منزل با خورشید موجب روشن شدن محیط می شود.

نورگیر ها نور را به داخل ساختمان عبور می دهند و همچنین نیز به تهویه هوای داخل کمک می کند. بسته به محیط و شرایط محل نصب میتوانید از انواع مدل ها و طرح های متنوع نورگیر را درپوشش سقف مشاهده و پس از مشاوره خرید و نصب نمایید.

 

ویژگی ساختمان با نورگیر شمالی

عموما به ساختمان هایی که ابتدا وارد حیاط و سپس وارد بنای آن می شویم، ساختمان شمالی میگویند. اما یک روش دیگر برای تشخیص شمالی و جنوبی بودن منزل، شناسایی جهت با استفاده از نور خورشید است. صبح هنگام طلوع خورشید، دست راست شما خورشید باشد، روبروی شما شمال و پشت سرتان جنوب است.

وجود نورگیر در ساختمان های شمالی باعث ایجاد رد و بدل شدن هوا در آن محیط و خنکی آن فضا علاوه بر نور های طبیعی و روح بخش به محیط می باشد.

خانه های شمالی نور مستقیم خود را از سمت جنوب دریافت می کنند و نور غیر مستقیم را از سمت شمال. راه ورود نور به صورت غیر مستقیم به منازل شمالی، استفاده از نورگیر یا پاسیو است. معمولا به دلیل فضای خنک خانه های شمالی، این طور ساختمان ها در مناطق گرم و کویری ساخته می شود.

قیمت سقف پاسیو چقدر است؟

قیمت نورگیر حبابی چقدر می باشد؟

مزایای یک منزل در جهت شمالی

اگر خانۀ شما رو به شمال است، در بیشتر ساعات روز نور دریافت می کنید. یک خانۀ رو به شمال عموماً به دلیل قرار نداشتن در مسیر مستقیم پرتوهای خورشید، از نور مداوم و ملایمی برخوردار است.

جهت شمال برای باغبانانی که نور ملایم تری برای گیاهان خود می ‌خواهند بسیار ایده‌آل است. خانه ‌های شمالی معمولاً در تابستان خنک‌ تر هستند. از آنجایی‌که این خانه ‌ها نور مستقیم خورشید را دریافت نمی‌ کنند، گرمای تابش خورشید کمتری خواهند داشت. در ماه های زمستان، خورشید در آسمان پایین ‌تر است.

اگر خانۀ شما رو به شمال باشد، حتی اگر نور خورشید پایین تر باشد، همچنان نور ثابت و مداومی را دریافت می‌ کند. اتاق ‌هایی که پنجره ‌های رو به شمال دارند، نور گرم و روشن خورشید را به میزان کمتری دریافت می­‌کنند و نوری که وارد آن ها می­‌شود اغلب سردتر و تاریک‌ تر از اتاق های دیگر خانه است. تاحدی‌که یک اتاق رو به شمال و با پنجره‌ های بزرگ، می‌ تواند هنوز هم کاملاً تاریک به نظر برسد.

برای خانه ‌ها، به‌طورکلی جهت گرفتن نور از شمال، مطلوب ‌ترین حالت است زیرا گرمای تابشی را به خانه منتقل می­‌کند. اساساً در زمستان به‌عنوان گرمایش خورشیدی غیرفعال عمل می‌ کند، اما در تابستان به‌راحتی می توان نماهای شمالی خانه را سایه انداخت تا از نفوذ گرما جلوگیری کند و مقدار کمتری انرژی مصرف شود.

قیمت سقف پاسیو چقدر است؟

بهترین کیفت نورگیر حبابی در کل تهران در شرکت پوشش سقف

معایب یک منزل در جهت شمالی

یکی از مسائلی که در خانه های شمالی همواره وجود دارد، این است که بادها سمت شمال شرق می‌وزند. این بادهای شدید شمال شرقی می ‌توانند خانۀ شما را که در سمت شمال قرار دارد، بلرزانند و یا رطوبت را وارد خانۀ شما کنند.

اگر در منطقه­‌ای زندگی می‌ کنید که معمولاً در معرض وزش بادهای شدید قرار دارد، ممکن است شمال بهترین جهت برای خانۀ شما نباشد. علاوه بر این، در آب‌وهوای سرد، خانه های رو به شمال ممکن است بیشتر مستعد گذرگاه­‌ها یا مسیرهای یخی باشند.

ممکن است جلوی خانه به ‌اندازه‌ای نور دریافت نکند که این یخ ‌ها را آب کند و شما مجبور به صرف انرژی بیشتری برای گرم‌ تر کردن خانه شوید.

یک اتاق رو به شمال و بدون نور طبیعی زیاد، نه ‌تنها سایه های تاریک و سرد را به شمال تحمیل می‌ کند، بلکه باید با ته رنگ خاکستری نور طبیعی ارائه شده مقابله کند و اتاق هم ظاهری سردتر و تاریک تر خواهد شد.

قیمت سقف پاسیو چقدر است؟

قیمت سقف حبابی حیاط خلوت در کل تهران مجری و تولید کننده انواع نورگیر های سقفی در ایران

کاربرد نورگیر در منازل با جهت شمالی

نورگیرهای رو به شمال ثابت ­‌ترین نور روز را با کمترین میزان تابش مضر ساطع می‎کنند، اما بسیار کمتر چشم‌گیر و روشن­‌کننده فضا هستند. بنابراین انتخاب بین جهت نورگیرها در ساختمان شمالی سلیقه‌­ای و باتوجه ‌به هزینه­‌های این کار است.

با این که نورگیرهای شمالی مقدار ثابتی از نور را به شما می­‌دهند، اما ممکن است برای نور صبح هنگام، یک نورگیر رو به شرق نیز نیاز داشته باشید. بنابراین بایستی موقعیت درختان و سایر موانع اطراف خانه خود را نیز در نظر بگیرید.

ایجاد نورگیر سقفی در پذیرایی هم باعث ایجاد تهویه مناسب هوا و تامین نور و روشنایی محیط نیز می شود.

نورگیر سقفی جز آن دسته از امکاناتی است که می تواند باعث ورود نور طبیعی به خانه به شمار می آید. نورگیر سقفی پذیرایی در اندازه ها و انواع مختلفی در بازار موجود هست و شما می توانید بعد از نتیجه گیری برای محل اجرا آن را از سایت پوشش سقف سفارش دهید.

https://pusheshsaghf.com/

پوشش سقف پلی کربنات برای پاسیو در پشت بام

نورگیر سقفی چیست؟

نورگیر سقفی یا اسکای لایت ، به دریچه هایی گفته  می شود که در سقف نصب شده و یکی از طراحی ها و ویژگی معماری و دکوراسیون داخلی محسوب می شود . این پنجره نور طبیعی را به داخل محیط منازل هدایت میکند و باعث تهویه هوای محیط بدون پنجره می شود.

مزایای نورگیر سقفی پذیرایی

  • ایجاد انرژی و حس و حال خوب
  • بلند تر دیده شدن سقف کوتاه
  • باز تر نشان دادن فضا
  • سبب تامین نور کافی و طبیعی برای گیاهان
  • ظاهر متفاوت و مدرن از نظر معماری
  • تهویه هوای محیط
  • به حداقل رساندن رطوبت محیط
  • کاهش دید مزاحم
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • لذت بردن از محیط طبیعی
قیمت نورگیر حبابی ارزان ترین قیمت سقف پاسیو در تهران و قوانین شهرداری سقف پاسیو

ارزانترین قیمت سقف پاسیو با نور گیر حبابی

انواع نورگیر سقفی پذیرایی

نورگیر ها عموما بر اساس جنس ، طرح و رگ در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند . استحکام و مقاومت یک مسئله مهم در اجرای نورگیر است زیرا ممکن از در اثر برخورد جسم سنگین آسیب جدی وارد کند.

نور طبیعی باعث افزایش انرژی و ایجاد حال و هوای تازه در محیط خانه می شود و منبع اصلی تغذیه گیاهان خانگی با نور حساب می شود .

نورگیر یکی از راه‌های مؤثر برای روشن کردن و روشنایی خانه یا ساختمان است. اگر ساختمان شما به شکلی است که کمبود نور و هوای تازه در داخل آن وجود دارد، می‌توانید با استفاده از نورگیرها، محیط را بهبود دهید و آن را زندگی‌پذیرتر سازید. نورگیرها در واقع سیستم‌هایی هستند که با استفاده از نور خورشید، روشنایی طبیعی را در داخل منازل و ساختمان‌ها تامین می‌کنند. این سیستم‌ها نور را به داخل ساختمان عبور می‌دهند و در عین حال به تهویه‌ی مناسب هوا نیز کمک می‌کنند.

یکی از نوع‌های متداول نورگیرها، نورگیرهای سقفی هستند. این نوع نورگیرها عمدتاً در سقف‌ها نصب می‌شوند و نور خورشید را از طریق پرتوزنی داخل منزل یا ساختمان هدایت می‌کنند. نورگیرهای سقفی می‌توانند در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی در دسترس باشند، بنابراین شما می‌توانید براساس نیاز خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. از مزایای این نوع نورگیرها می‌توان به ایجاد نور مناسب و طبیعی در داخل ساختمان، کاهش نیاز به نور مصنوعی در طول روز، کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های برق اشاره کرد.

بهترین سقف حیاط خلوت پشت بام چیست؟

ارزانترین سقف پاسیو پشت بام با ورق پلی کربنات

در مورد قیمت نورگیرهای سقفی نیز باید گفت که قیمت آن‌ها معمولاً بستگی به مدل و طراحی آن دارد. اما در کل قابلیت استفاده از نورگیرها برای ایجاد روشنایی طبیعی و بهبود هوا در ساختمان‌ها، باعث شده است که این محصولات با قیمت مناسبی در بازار عرضه شوند. با توجه به نیازها و بودجه شما، می‌توانید نورگیری را انتخاب کنید که هم عملکرد خوبی داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

در ادامه به بررسی و معرفی یکی از نوع‌های دیگر نورگیرها، نورگیرهای پاسیو حبابی می‌پردازیم. این نوع نورگیرها به صورت حبابی و بر اساس اصول نورپردازی از طریق حباب‌های شفاف عمل می‌کنند و نور خورشید را تابیده و در داخل ساختمان منتقل می‌کنند. نورگیرهای پاسیو حبابی نیز با قیمت مناسبی در بازار موجود هستند و می‌توانید با تهیه و نصب آن‌ها، راهی بهتر برای روشنایی منازل خود را پیدا کنید.

سقف پاسیو نورگیر حبابی چیست

قیمت نورگیر پاسیو حبابی ارزان چقدر است

با استفاده از نورگیرهای پاسیو حبابی می‌توانید روشنایی طبیعی و مهیجی در داخل ساختمان خود ایجاد کنید. این نوع نورگیرها قادرند تا نور خورشید را با استفاده از حباب‌ها در داخل ساختمان منتقل کنند و با ایجاد لوکس و قدرت تابش مناسب، فضای خانه خود را دلنشین‌تر و زیباتر سازند. همچنین، از مزایای دیگر نورگیرهای پاسیو حبابی می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف برق، کاهش نیاز به سایر روش‌های روشنایی مصنوعی و افزایش تهویه‌ی مناسب هوا در ساختمان اشاره کرد.

در نهایت، باید توصیه کنم که قبل از خرید و نصب هر نوع نورگیری، با مشاوران و کارشناسان مجرب مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند بر اساس شرایط محیط و مکان نصب، به شما منوی بهترین نورگیرهای ممکن را ارائه دهند و با توجه به بودجه شما، بهترین راهکار را ارائه کنند. همچنین، بدنه نورگیر، جزئیات نصب و قابلیت‌های فنی آن‌ها را هم باید در نظر بگیرید تا نورگیری را انتخاب کنید که به تمامی نیازهای شما پاسخ دهد و نتیجه‌ی بهتری برای شما به ارمغان بیاورد.

ارزانترین قیمت سقف پاسیو یا حیاط خلوت توسط نوگیر حبابی و ورق پلی کربنات

ارزانترین سقف پاسیو

نورگیر سقفی ثابت

در این نوع نورگیر هیچ دریچه ای برای باز و بسته شدن تعبیه نشده است و عموما برای تامین نور و جلو از آن استفاده می کنند . دارای استحکام بسیار زیادی است و در ساختمان های بزرگ بیشتر استفاده می شود.

نورگیر سقفی دریچه دار

دریچه در این نوع نورگیر به چند روش ریلی ، فنری و یا پیچی به کار رفته است تا با آن به توان دریچه را باز و بسته کرد . این نوع نورگیر علاوه برا تامین نور طبیعی می تواند هوای محیط را تهویه کند و محیطی با فضای لذت بخش به وجود بیاورد .

سقف پاسیو حبابی قیمت در تهران چقدر است

قیمت سقف پاسیو با تماس با شرکت پوشش سقف

جنس انواع نورگیر سقفی

نورگیر های سقفی را می توان از جنس شیشه ، اکریلیک ، پی وی سی و یا پارچه ساخت. لعاب بالای پنجره های سقفی نیز می تواند از شیشه های شفاف یا رنگی ، اکریلیک یا پلی کربنات باشد . نورگیر ها عموما از حفره های نور سفید رنگی یا انعطلاف پذیر بوده و پانل پخش کننده آن در سطح سقف نصب می شود. بهترین نوع پوشش نورگیر سقفی نورگیر حبابی می باشد که پایه ها از جنس فایبر گلاس و حباب از جنس اکرلیک می باشد.

استفاده از نورگیر سقفی پذیرایی

استفاده از نورگیر سقفی برای پذیرایی یکی از بهترین گزینه ها برای تامین نور طبیعی در محیط منازل می باشد و همچنین در صرفه جویی از انرژی بسیار کمک زیادی می کند.

شما میتوانید برای طراحی و مشاوره ساخت نورگیر سقفی پذیرایی به مجموعه پوشش سقف  مراجعه کنید . مجموعه پوشش سقف با 25 سال سابقه در تولید و طراحی انوع نورگیر ، یک محصول با کیفیت بالا به شما تحویل می دهد .

ارزانترین سقف پاسیو در تهران با بهترین قیمت وکیفیت

سقف نورگیر حبابی ارزان قیمت در شرکت پوشش سقف

عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نورگیرها محصولاتی با متریال های مختلف هستند که بیشتر در سازه ها به عنوان یک پوشش با درجه ایمنی متفاوت استفاده می شود. این تفاوت در ایجاد ایمنی بر مبنای تفاوت در ساختار و قیمت این محصول است. با قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بیشتر آشنا می شویم.

نورگیر حبابی فایبرگلاس

سقف پاسیو ارزان قیمت

قیمت نورگیر حبابی در شرکت سقف

امروزه استفاده از نورگیرهای مدرن علاوه بر ایجاد ایمنی بر زیبایی سازه ها نیز افزوده است. افراد بسیاری علاقمند به استفاده از نورگیرهایی با ویژگی های منحصر به فرد در سازه های خود دارند. به همین سبب نورگیرهای حبابی توسط تولید کنندگان تولید و به بازار مصرف عرضه شد. این نورگیرها برای سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یک گزینه بسیار ایده آل محسوب می شوند. تنوع در طرح و رنگ نورگیر سقفی بر زیبایی بصری بام سازه ها نیز افزوده است. همچنین تنوع در متریال این محصولات نیز باعث شده است تا افراد با سلایق مختلف بتوانند به خوبی محصولی منطبق با نیاز و سلیقه خود در بازار پیدا نمایند.

نورگیر حبابی از متریال های مختلفی مانند؛ ورق پلی کربنات یا فایبرگلاس تولید می شود. این ورق ها باعث مقاومت بیشتر این محصولات در برابر عوامل طبیعی می شوند. همچنین تغییر در متریال نیز باعث تغییر در قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس می شود.

قسمت های مختلف نورگیرهای حبابی

هر نورگیر حبابی از قسمت های مختلفی تشکیل می شود که این مجموعه در کل ساختار نورگیر را شکل می دهد. جنس پایه هایی که حباب ها بر روی آن قرار می گیرد از فایبرگلاس بوده و دارای مقاومت و استحکام زیادی در برابر ضربه و فرسودگی است. متریال حباب ها نیز از اکریلیک است. این متریال با قابلیت عبور نور بسیار بالا باعث می شود تا فضای سازه در طی روز از نور بسیار مطلوبی برخوردار شود. این دو قسمت نیز توسط اتصالات مخصوصی به یکدیگر متصل می شوند. تعبیه قسمت هایی به عنوان بازشونده و یا استفاده از حباب های دو جداره علاوه بر ایجاد استحکام بیشتر و عایق نمودن محیط در برابر صداهای بیرون بر قیمت نورگیر حبابی  سقف فایبرگلاس نیز تاثیر زیادی دارد.

سقف پاسیو ارزان قیمت

قیمت نورگیر حبابی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نورگیرهای حبابی از شکیل ترین و زیباترین نوع نورگیر هایی است که امروزه افراد بسیاری تمایل به نصب آن بر روی سازه های مختلف خود دارند. از این نوع نورگیرها علاوه بر سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو می توان در استخرها و یا پارکینگ ها استفاده نمود. زیبایی ایجاد شده توسط این نورگیرها باعث زیبایی هر چه بیشتر سازه ها در نگاه مخاطبان می شود.

از موثرترین عواملی که بر قیمت نورگیرها تاثیر می گذارد نوع متریال مصرفی در آن است. به همین دلیل نورگیرهای فایبرگلاس نسبت به نورگیرهای دیگر با متریال های خاص از قیمت بیشتری برخوردار است. این نورگیرها همچنین دارای مقاومت و عمر طولانی تری نسبت به نورگیرهای دیگر بوده که در طولانی مدت باعث کاهش هزینه ها تا مقدار چشمگیری می شود.

 

متراژ نورگیرها عامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

در سازه های مختلف نورگیرها دارای متراژهای متفاوتی هستند. متراژ نورگیرها بر طبق استانداردهای شهرسازی تعیین می شوند که بسته به ابعاد سازه می تواند تا حد مشخصی تغییر نماید. اما در فضاهایی نظیر استخرها که متراژ فضا بسته به نظر مالک می تواند تا حد زیادی تغییر نماید قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس نصب شده بر روی آن نیز افزایش زیادی دارد.

تغییر قیمت با توجه به متراژ مورد نظر عاملی موثر بر قیمت نورگیر حبابی و نورگیر فایبرگلاس در زمان خرید این محصولات است به همین دلیل در زمان تهیه نورگیرهای حبابی به متراژ توجه نمایید.

سقف پاسیو ارزان قیمت

قیمت نورگیر حبابی ارزان برای سقف پاسیو ارزان در شرکت پوشش سقف

.

در صورتی که آب بندی نورگیر حبابی به خوبی و توسط متخصصین صورت گیرد هیچ گونه رطوبتی از این قسمت وارد سازه نشده و تبادل دمایی نیز از این قسمت صورت نمی گیرد و در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می شود. علاوه بر آن عایق شدن سقف در برابر صدا نیز باعث می شود تا این قسمت از سازه از آرامش و راحتی بهتری برخوردار شود.

بهترین پوس سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در کل ایران

پوشش سقف پاسیو ارزان با بهترین کیفیت همران با گارانتی و ضمانت کالا برای آسوده بودن خاطر شما هم میهنان گرامی

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات

در این متن می خواهیم درباره سقف حیاط خلوت پلی کربنات و ویژگی ها و قیمت آنها، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. سقف های پلی کربنات یک نوع از سقف هایی هستند که در حیاط خلوت از آنها استفاده می شوند و جزو زیر مجموعه های پوشش های سقفی مخصوص حیاط خلوت ها هستند.

این سقف ها علاوه بر حیاط خلوت ها، در مکان های بسیار دیگری نیز به کار برده می شوند. قیمت این سقف ها بر اساس ویژگی هایی که دارند، تعیین می گردد. با ما همراه باشید تا در مورد سقف حیاط خلوت پلی کربنات و قیمت های آن، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

فاکتورهای قیمت گذاری سقف حیاط خلوت پلی کربنات

ورق پلی کربنات نوعی پلیمرمحبوب به دلیل داشتن لایه ی مقاوم UVدر مقابل اشعه ی ماورا بنفش مقاوم بوده به واسطه ی چند جدارگی تا حد زیادی عایق صوتی و حرارتی محسوب میشود.

قیمت نصب پلی کربنات به موارد زیادی بستگی دارد. مورد اول متراژ محل است طبعا قیمت سقف پلی کربنات به صورت متری محاسبه می شود.

تعویض حبابی شکسته در سقف پاسیو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

سقف پاسیو حبابی ارزان قیمت پوششی مناسب برای حیاط خلوت طبقه اول

۱-اندازه نورگیر سقف حیاط خلوت

قیمت سقف های پلی کربناتی که در بازار ها به فروش می رسند، بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می گردند. اولین فاکتوری که این قیمت گذاری بر اساس آن انجام می گیرد، اندازه های آن می باشد.

سقف های پلی کربنات که می خواهند برای یک مکان خاصی ساخته شوند، در ابتدا توسط کارشناسان مختلف، اندازه های آنها تخمین زده می شود و طراحی می شود. پس از تعیین کردن اندازه ها و مقدار فضایی که سقف پلی کربنات قرار است برای آن ساخته شود، قیمت نهایی با توجه به اندازه سقف و میزان مواد و محصولات و خرج هایی که برای آنها صرف می شود، تعیین می گردند. هر چه اندازه این سقف ها بیشتر و بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود.

پوشش سقف حبابی در طبقه اول

قیمت سقف حیاط خلوت ارزان قیمت

۲-مواد اولیه نورگیر سقف حیاط خلوت

دومین فاکتوری که در قیمت گذاری سقف پاسیو با پلی کربنات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، نوع پوشش و مواد اولیه به کار رفته در آن است.

میزان قیمتی که سقف های پلی کربنات در مقایسه با پوشش های حبابی نورگیر دارند، به مقدار بسیار زیادی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

۳-ضخامت ورقه پلی کربنات

همچنین، میزان ضخیم بودن ورق های پلی کربنات نیز، در گران بودن و یا ارزان بودن این سقف ها بسیار موثر هستند و نقش بسیار تعیین کننده ای را دارا می باشند.

به جز پوشش های پلی کربنات برای سقف های حیاط خلوت ها، پوشش های نورگیر متنوعی با قیمت های متفاوت نیز وجود دارند، اما ماده پلی کربنات به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های فرابنفش و تغییرات شیمیایی و فیزیکی، از کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

ارزانترین سقف حیاط خلوت در کل تهران با بهترین کیفیت و گارانتی آبندی

علاوه بر مواردی که ذکر شد، به سبب شفافیت خوب سقف های ساخته شده از پلی کربنات، این سقف ها جزو بهترین محصولات برای انتخاب نوع سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو خانه شما می باشد.

همچنین بخوانید!  نورگیر جک دار چیست و چه ویژگی هایی دارد
سقف پاسیو ارزان قیمت

۴-اندازه فضا

ابعاد محیط و متراژ . ورق پلییکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری در قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات کربنات به صورت متراژ قیمت گذاری می شود.

۵-طراحی و شکل

طرح های متفاوتی با ورق پلی کربنات اجرا می شود. هر چه میزان پیچیدگی طرح بیشتر باشد و یا در هنگام نصب دشواری ایجاد کند، قیمت ها هم کمی بیشتر می شود. در این مورد کار خیلی سلیقه ای است .

۶-زمان پروژه

قیمت  اجرای سقف پلی کربنات نسبت درخواست مشتری  اگر  بخواهد کار در زمان کمتری انجام شود لازم است تا نیروی بیشتری برای آماده سازی سازه فعالیت کنند. چند برابر کردن نیروی ساخت موجب افزایش قیمت های نهایی می شود. اما در زمان تعیین شده عادی همیشه قیمت ها یکسان است و هزینه اضافی دریافت نمی شود.

 

دیگر فاکتور های تاثیرگذار در قیمت سقف پلی کربنات

قیمت سقف پاسیو با پوشش پلی کربنات برای استفاده در سقف حیاط خلوت، پشت بام، پارکینگ و موارد دیگر، به فاکتور های دیگری به جز فاکتور های اندازه و خصوصیات جنس پلی کربنات نیز بستگی دارد. از جمله این فاکتور ها می توان به نوع طراحی سقف پلی کربنات، چگونگی پرداخت هزینه، میزان و مقدار پشتیبانی و دیگر موارد اشاره نمود.

این فاکتور ها تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت گذاری های نورگیر سقفی می گذارند. همچنین این نوع از سقف ها به سبب آن که در صنعت های متفاوت کاربرد دارند، و در انواع ضخامت های چند جداره مثل ضخامت دو جداره موجود می باشند، در جهان بسیار پر فروش هستند.

میزان قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارا می باشد و ویژگی های خاصی که دارد، بسیار مناسب خواهد بود.

شما می توانید برای مشاهده قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات با مشاوران پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در ادامه در راستای ویژگی های دیگر سقف های پلی کربنات و خصوصیاتی که سبب برتر بودن آن نسبت به دیگر جنس ها شده است، اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

ارزان ترین سقف پاسیو در کل تهران با نورگیر حبابیسقف حیاط خلوت ارزان

به دلیل نوسانات ارزی این روزا اجرای سقف حیاط خلوت هزینه قابل توجهی به دوش کاربران میگذارد اما مجموعه پوشش ساز تمام خدمات خود را با ارزان ترین قیمت اجرا میکنند.

همچنین بخوانید: سقف نورگیر پاسیو و حیاط خلوت در چند نوع طراحی و نصب می شود؟

ویژگی های سقف پاسیو پلی کربنات

یک سقف حیاط خلوت پلی کربنات دارای ویژگی های خاص و منحصر بفرد خود می باشد که آن را از دیگر انواع نورگیر متفاوت می سازد.

از جمله ویژگی های مهم سقف حیاط خلوت و نورگیرهای سقف پاسیو که از ورقه های پلی کربنات ساخته می شوند می توان به وزن کم نها اشاره کرد.

همچنین این سقف ها دارای شفافیت بالایی هستند و به همین سبب، نور خورشید را به میزان بسیار مناسبی به داخل پاسیو و اتاق های مشرف بر پاسیو انتقال می دهد و می توان از آنها، به عنوان یک مکان کاملا نورگیر استفاده نمود. میزان جریان نور از این نورگیرها به اندازه ای می باشد که از شدت جریان مستقیم نور جلوگیری می کند و نور مناسب محیط داخلی را منتقل می سازد.

این سقف ها مانع از ورود و انتقال اشعه فرابنفش به قسمت زیرین سقف حیاط خلوت می شوند. از این رو اشعات مضر به داخل منزل شما راه پیدا نمی کنند و هم چنین می توان در گلخانه ها نیز به همین منظور از پوشش سقف پلی کربنات استفاده کرد.

بهترین و ارزانترین سقف پاسیو از جنس نورگیر حبابی

همچنین سقف های تشکیل شده از ماده پلی کربنات به سبب داشتن استحکام و مقاومت بسیار بالا، به آسانی شکسته نمی شود و تا دارای طول عمر بالایی خواهند بود که سالها سالم و قابل استفاده باقی می ماند. استفاده از این سقف ها برای حیاط خلوت خانه ها، یک انتخاب بسیار خوب و رایج در میان مردم است.

سقف پاسیو ارزان قیمتهمانطور که در بالا نیز بیان شد سقف پاسیو و حیاط خلوت را می توان با استفاده از مصالحح متفاوتی تهیه و اجرا کرد که از جمله مناسب ترین گزینه ها می توان به نوع پلی کربنات اشاره داشت. از انواع دیگر پوشش های نورگیر می توان به نورگیر حبابی به صورت دو جداره و یا بازشو نیز اشاره کرد.

هر یک از انواع نورگیر ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند متناسب با نوع نیاز شما در سازه و ساختمان بهترین کارکرد را از هر یک انتظار داشته باشید.

لازم به ذکر است استفاده از ورقه های پلی کربنات می تواند در سقف های زیادی کاربرد داشته باشد که از مهم ترین آنها می توان به سقف گلخانه، سقف پارکینگ، سقف حیاط خلوت، سقف استخر و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

با توجه به مواردی که گفته شد طبیعی است که قیمت هر یک از انواع نورگیر متفاوت از دیگری باشد. البته فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نورگیر سقفی نیز در قیمت ها بی تاثیر نیستند.

قیمت سقف پاسیو پلی کربنات چقدر است؟

انواع سقف پاسیو ارزان

با بهره گیری از انواع سقف پاسیو ارزان می توان به بهترین نحو سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت آپارتمان را مسقف نمود. از بین انواع سقف پاسیو ارزان سقف پلی کربنات و نورگیر حبابی هستند که در طرح ها و رنگ بندی های متنوع طراحی و تولید می شود. قیمت انواع سقف پاسیو بسته به نوع و کیفیت متریال متنوع می باشد. با کسب اطلاع در مورد قیمت سقف پاسیو و هزینه نصب می توان از مناسب ترین این متریال ها استفاده نمود.

سقف پاسیو و حیات خلوت ارزان

از بخش های گنجانده شده در طراحی ساختمان ها و آپارتمان های مدرن نورگیر پاسیو و نورگیر حیاط خلوت می باشد که کارکرد های مختلفی دارد. یکی از دغدغه های افراد پوشاندن سقف حیات خلوت و پاسیو با بهترین تجهیزات می باشد. با پوشش سقف پاسیو می توان از آن به عنوان محلی برای سکونت استفاده نمود. در حال حاضر از انواع مصالح استاندارد و ارزان برای مسقف نمودن پاسیو و حیات خلوت بهره گرفته می شود.

 

ارزانترین سقف پاسیو

 مزایای بهره گیری از سقف پاسیو ارزان

مسقف نمودن پاسیو مزایای مختلفی به همراه دارد که از آن میان می توان به جلوگیری از هدر رفت انرژی اشاره کرد. همچنین با بهره گیری از سقف ارزان و استاندارد جهت پاسیو امکان استفاده بهینه از نور خورشید و هدایت آن جهت تامین روشنایی محیط فراهم می آید. مسقف نمودن سقف پاسیو با متریال های مناسب از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری نموده و به ایجاد حریم شخصی برای ساکنان آپارتمان کمک می کند.

انواع سقف پاسیو

در حال حاضر متناسب با طراحی ساختمان به ویژه پاسیو و نوع نیاز مشتری از انواع متریال ها جهت مسقف نمودن پاسیو استفاده می شود. از بین انواع سقف پاسیو ارزان می توان به سقف یا نورگیری های پلی کربنات، آردواز، ایرانیت، سقف برقی، سقف کشویی، نورگیر سقفی ساده، نورگیر حبابی و … اشاره کرد.

سقف پاسیو پلی کربنات

از بین پر کاربرد ترین متریال ها جهت پوشش سقف پاسیو می توان از ورق پلی کربنات نام برد که امروزه جهت مسقف نمودن پاسیو و حیاط خلوت ساختمان با ابعاد مختلف به کار می رود. ورق پلی کربنات که جهت تهیه انواع سقف ارزان پاسیو استفاده می شود از ضریب اطمینان بالایی برخوردار بوده و از این رو می توان آن را جایگزین شیشه نمود. ورق های پلی کربنات به صورت شفاف، مات و رنگی تولید می گردد و از تنوع در ابعاد و ضخامت برخوردار هست.

ارزانترین سقف پاسیوجهت مسقف نمودن پاسیو از ورق های پلی کربنات به صورت دو جداره و چند جداره استفاده می شود. از مزایای مسقف نمودن پاسیو با ورق های پلی کربنات ارزان مقاومت بالای سقف های پلی کربنات در برابر فشار، وزن و ضربات احتمالی می باشد. همچنین این سقف ها از عمر مفید بالایی برخوردار هستند. از این رو می توان پاسیو و حیاط خلوت را با بهره گیری از ورق پلی کربنات با قیمت ارزان مسقف نمود.

انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

سقف های پاسیو، نورگیر سقفی می باشند که در حیاط خلوت و یا داخل خانه های ویلایی گذاشته می شود تا در تمام ساعت های روز نور را از فضای بیرون به داخل منتقل کند. سقف پاسیو ارزان دارای انواع مختلفی است و بر اساس اندازه، نوع و کیفیت قیمت های متفاوتی دارد‌.

اگر طرفدار سقف پاسیو ارزان هستید می توانید با در نظر گرفتن کیفیت پاسیوی مناسب را جهت نصب در منزلتان انتخاب کنید. امروزه سقف های پلی کربناتی و نورگیر حبابی از پرطرفدارترین سقف های پاسیو می باشند‌.

قیمت سقف پاسیو با نورگیر حبابی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت سقف پاسیو در کدام شرکت می باشد.سقف پاسیو چیست؟

اگر بخواهیم معنی لغوی پاسیو را مطرح کنیم باید بگوییم پاسیو به معنای نورگیر می باشد و سقف پاسیو و یا سقف حیاط خلوت، سقفی است که حالت نورگیری دارد و در طول روز نور بیرون را به داخل خانه منتقل می کند و باعث روشن تر شدن خانه با نور طبیعی می گردد. معمولاً سقف پاسیو در حیاط خلوت ها و مکان هایی که برای پرورش گل و گیاه تعبیه شده است کار می شود.

سقف پاسیو، سقفی شفاف جهت عبور نور به داخل می باشد. سقف پاسیو انواع مختلفی دارد و افراد می توانند بر حسب نیاز و سلیقه سقف های پاسیو خود را انتخاب نمایند. پاسیو ها معمولاً در خانه های ویلایی و حیاط دار کاربرد بیشتری دارند. برای رساندن نور به داخل خانه علاوه بر پاسیو، پنجره ها نیز نقش مهمی دارند اما از آنجا که جهت تابش نور خورشید در طول روز تغییر می کند سقف پاسیو ارزان بهترین گزینه برای رساندن نور از بیرون به داخل خانه می باشد‌.

قیمت سقف پاسیو با نورگیر حبابی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت سقف پاسیو در کدام شرکت می باشد.مزایای سقف پاسیو ارزان

همانطور که می دانیم سقف حیاط خلوت و پاسیو از تابش نور مستقیم به داخل خانه جلوگیری می کند و این ویژگی باعث می شود که از پوسیدگی و خراب شدن لوازم خانه به دلیل تابش نور مستقیم جلوگیری گردد‌.

یک سقف پاسیو و نورگیر سقفی، فضای پاسیو را از باد و باران محافظت می کند و محیطی را فراهم می سازد که افراد بتوانند در روزهای بارانی و یا روزهای گرم و آفتابی به راحتی از پاسیو استفاده کنند‌.

در برخی از سقف های پاسیو از شیشه هایی استفاده شده است که اشعه مضر خورشید را از خود عبور نمی دهند و استفاده کنندگان را از خطرات احتمالی آن حفظ می کنند. خنک کردن‌ خانه در روزهای بسیار گرم تابستان نیز از مزایای یک سقف پاسیو ارزان می باشد.

قیمت سقف پاسیو با نورگیر حبابی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت سقف پاسیو در کدام شرکت می باشد.سقف حیاط خلوت ارزان

در اجرای سقف حیاط خلوت می توان پوشش سقف حیات خلوت در مدل های مختلف مثل سقف کشویی حیاط خلوت با قیمتی مناسب توسط مجموعه پوشش سقف قابل اجرا است.

 

انواع مدلهای سقف پاسیو ارزان

مدلهای سقف پاسیو انواع مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به سلیقه و نیازی که دارند نوع مورد علاقه خود را در انواع نورگیر سقفی ساده و یا نورگیر حبابی انتخاب کنند. در یک تقسیم بندی پاسیوها به دو نوع شیشه ای و پلی کربنات تقسیم می شوند.

از انواع این سقف ها می توان به سقف پاسیو ریلی و یا ثابت اشاره کرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. در سقف پاسیو طبقه اول نیز می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع نورگیر متناسب با نیاز ساختمان خود با مشاوران پوشش سقف از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و هم چنین از آخرین قیمت سقف پاسیو نیز مطلع شوید.

نوع شیشه ای پاسیو ها دارای اسکلتی از جنس آلومینیوم و شیشه های سکوریتی هستند. در نوع پلی کربناتی به جای شیشه های سکوریتی از پلی کربنات ها استفاده می شود. پلی کربنات ها همانند شیشه شفاف هستند.

امروزه به دلیل دوام بالا و ایزولاسیون بهتر پلی کربنات ها نسبت به شیشه از پاسیو های پلی کربناتی استفاده می کنند. ایزولاسیون بالای پاسیو های پلی کربناتی باعث می شود که حرارت کمتر بین دو محیط جابجا گردد.

یک مزیت دیگر پاسیو های پلی کربناتی این است که این پاسیو ها در هنگام شکستن و خرد شدن بر اثر ضربه یا زلزله حالت تیز و برنده پیدا نمی کنند و باعث وارد شدن صدمه به افراد نمی گردند سقف حیاط خلوت و پاسیو از لحاظ نوع ساختار نیز به نورگیر سقفی ثابت، متحرک و نورگیر حبابی تقسیم می شوند‌.

قیمت نورگیر حبابیقیمت سقف های پاسیو

همانطور که می دانید قیمت سقف حیاط خلوت پاسیو بسته به نوع، طرح و اندازه آن می تواند متفاوت باشد. هر چه اندازه سقف پاسیو بزرگ تر باشد به همان مقدار قیمت آن نیز افزایش می یابد. اگر تقاضای طرح خاص و متفاوت و پیچیده داشته باشید باید در نظر بگیرید که قیمت نیز بالاتر خواهد بود. جنس و نوع سقف پاسیو هم در قیمت بسیار تأثیر گذار می باشد.

برای مثال پاسیو های پلی کربناتی نسبت به پاسیوهای شیشه ای یا سکوریتی دارای قیمت بالاتری می باشند. سقف های حبابی و متحرک نیز به نسبت سقف های ثابت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به دلیل اینکه متغیر های زیادی می تواند قیمت پاسیو ها را تحت تأثیر خود قرار دهند نمی توانیم قیمت مشخصی را برای آن ذکر کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و قیمت خریدف نصب و اجرا با مشاورین ما در پوشش سقف از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

نورگیر حبابی چیست؟سقف های پاسیو ارزان

همانطور که گفتیم قیمت سقف پاسیو به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر بخواهیم یک سقف پاسیو ارزان در محلی تعبیه کنیم می توانیم از پاسیوهای شیشه ای استفاده کنیم هرچند که این سقف های پاسیو به دلیل معایبی که نسبت به پاسیوهای حبابی و پلی کربنات دارند کنار گذاشته شده اند.

پاسیو های پلی کربنات نیز قیمت کمتری نسبت به سایر پاسیو ها دارند اما باید توجه داشته باشید که اگر در سقف پاسیو ارزان از مصالح بی کیفیت به دلیل ارزان بودن استفاده شود ممکن است در آب بندی مشکل داشته باشد و باعث شود آب باران به داخل عبور کند و عمر پاسیو ها کاهش یابد.

برای اطلاع دقیق از قیمت سقف های پاسیو و برآورد قیمت تقریبی آن می توانید با قرار دادن اطلاعاتی از اندازه پاسیوی درخواستی و سلایق خود در اختیار کارشناسان پوشش سقف با آنها مشاوره انجام دهید.

البته توصیه ی ما به شما این است که در هنگام نصب سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو از بین قیمت و کیفیت ترجیح خود را کیفیت قرار دهید چرا که ممکن است با نصب پاسیوی بی کیفیت بعدها مجبور شوید هزینه ی دیگری را برای تعمیر و یا تعویض پاسیو در نظر بگیرید. که نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت بلکه صرف زمان و وقت نیز علاوه بر هزینه ی مادی، هزینه ی دیگر آن خواهد بود.

ارزانترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت در کل ایرانبررسی پوشش سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی

گروه صنعتی آفتاب با دارا بودن محصولی با کیفیت ، نورگیر های خود را که استفاده از ورق های اکریلیک تایوانی و پایه های فایبر گلاس با کیفیت هستند خدمت مشتریان عزیز ارائه میکند.

ویژگی های ورق اکریلیک:

  • این ورق ها دارای شفافیت بالا تا ۹۵% نور را از خود عبور می دهند.
  • مقاومت بالایی ضربه ای تا ۹ برابر شیشه هستند.
  • مقاومت در برابر اشعه ما ورا بنفش بالایی دارند.
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا دارا هستند.
  • ضدزلزله می باشند.
  • ضد رطوبت هستند.
  • تنوع رنگ بالا  و پایداری طولانی آن دارند.

بررسی پایه های فایبر گلاس:

دارای مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا هستند.

مقاومت در برابر زلزله و ضد رطوبت هستند.

و…..

ارزانترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت در کل ایران

 

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

از اصلی ترین نکات که برای پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو باید توجه کرد عبارتند از:

  1. تاریک نشدن نور طبیعی ساختمان که اغلب در آپارتمان ها از حیاط خلوت و پاسیو ها تامین شده است.
  2.  قابلیت بازشو بودن  سقف
  3. دارای قابلیت شستشوی سقف
  4. شیب درست سقف

 

که برای رعایت کردن نکات بالا میتوان بهترین پوشش برای سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت پوشش به وسیله نورگیر حبابی تامین کرد.

ارزانترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت در کل ایرانسقف حیاط خلوت در تهرانپارس

با توجه به  ابعاد مورد درخواست مشتری و بررسی طرح اولیه قیمت پوشش سقف حیاط خلوت یا همان پوشش پاسیو اعلام میشود.

با تغییر ابعاد نورگیر حبابی و  اندازه قیمت تغییر میکند.

از عوامل تعیین کننده قیمت تعداد بازشو سقف می باشد همچنین عوامل دیگری:رنگ آمیزی پروفیل، نصب لوله فن بر قیمت نورگیر تاثیرگذار هستند. که گروه صنعتی آفتاب  با ارائه پیش فاکتور با ریز جزئیات برای مشتری ارسال میکند.

ارتفاع دیوار پاسیوهای طبقه اول و ارتفاع سقف حیاط خلوت که در ارتفاع ۲٫۷۰ نصب میشود،کوتاه بودن دیوارهای اطراف در بعضی از پاسیوها وجود خواهد داشت که می توان این فضای خالی زیر سقف را  با ورق های پلی کربنات دوجداره یا ورق های اکرولیک با ضخامت های گوناگون  با و یا بدون زهوار مخصوص آب بندی نمود.

پس از نصب سقف با نورگیر حبابی با اجرای آهنگری برای اجرای پنجره چه از جنس آلومینیوم و چه از جنس پی وی سی (PVC) نیازمند اجرای کلاف با پروفیل آهن می باشد که پس از نصب کلاف  ابعاد پنجره برداشت و جهت ساخت به نیروهای متخصص ساخت پنجره اعلام می گردد و پس از ساخت پنجره جهت نصب اقدام می گردد.

 

حیاط خلوت  ( پاسیو ) به فضایی از ساختمان اطلاق می شود که جهت تأمین نور و تهویه هوا در مرکز یا در اطراف ساختمان های تعبیه می شود که عموماً بدون سقف می باشد.

قیمت سقف نورگیر در جهان نورگیر به صورت اقساطی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. این تخفیف شامل کلیه نورگیرها بوده که به صورت اقساطی به شما عزیزان ارائه می شود. معمولا برای دریافت کامل نور خورشید از انواع نورگیرها استفاده می کنند. سقف نورگیر به صورت کاملی نور خورشید را به صورت کامل بازتاب کرده و با ایجاد سایه بانی زیبا در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه ای به حساب می آید. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی  و معماری نوین استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب بیاید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که با آب بندی کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد.

سقف نورگیر هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می توانید از سازه های از پیش ساخته شده این نورگیرها استفاده کنید. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف نورگیر همین مدل انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان داده و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا ابعاد درستی از سقف به دست بیاید.

بهترین و ارزان ترین قیمت سقف پاسیو در کل ایرانسقف نورگیر، بازتاب کننده عالی نور خورشید

برای سقف نورگیر از پوشش های پلی کربنات و حبابی نورگیر در انواع سایزها استفاده می شود که دارای تنوع رنگ و طرح می باشد. جهان نورگیر این نورگیر ها را با استاندارد های لازم راه اندازی کرده و سعی دارد تا بهترین نوع آن را به شما مشتریان عزیز ارائه کند. معولا دو پوشش پلی کربنات و حبابی نورگیر بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند. در قدیم بیشتر از نورگیرهای شیشه ای استفاده می شد که کاربرد نورگیرهای پلی کربنات وحبابی را ندارند.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانورق های پلی کربنات رنگی بوده که در صنعت دارای کاربردهای زیادی می باشد. از قابلیت های مهم این ورق ها وزن سبک آن ها بوده که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این نظر نیز نسبت به نورگیرهای شیشه ای در مزت می باشند. پوشش دیگری که برای اجرای سقف نورگیر از آن استفاده می کنند، حبابی می باشد. در این پوشش از ورق های اکرلیک و پایه فایبر گلاس برای ایجاد استحکام کافی استفاده می کنند. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند. سقف نورگیر جهان نورگیر در انواع شکل ها راه اندازی شده که در شرایط مختلف از خود مقاومت خوبی نشان داده و در شرایط مختلف قابل کاربری هستند. اشکال مختلفی برای اسکلت فلزی نورگیرها در نظر می گیرند که همگی دارای استانداردهای لازم می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف نورگیر در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد، زیرا هر ساختمانی می تواند مکان هایی مختلفی جهت نورگیر باشد. به این نورگیرهای حبابی، نورگیرهای کوپل می گویند که در صنعت بیشتر از این نام استفاده می کنند.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانشاخص های کیفی این نورگیرها سقف پاسیو ارزان

  1. تنوع رنگ در حباب های نوری بالا می باشد و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود و میزان بهره وری از نورهای رنگی از بهترین سقف نورگیر استفاده کنند. سقف نورگیر همچنین به عنوان عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما زیادی محسوب می شود.

با توجه به خاصیت عایق بودن سقف این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند که می توانند صدای محیط اطراف را به خوبی مهار کنند.

  1. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف نورگیر باعث می شود تا رنگ و جلای آن ها دوباره به حالت اولیه بر گردد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند.
  2. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای پوشش سقف نورگیر مقاومت ضربه ای بالایی دارند و می توانند حدود 250 برابر شیشه از خود استحکام نشان دهند.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانسقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت

سقف حیات خلوت به عنوان یکی از سقف های کاذب،‌ نقش بسیار مهمی در فضای خانه ایفا می کند که می توان کاربردهای زیادی را با استفاده از آن به دست آورد. این سازه به به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، در بسیاری از موارد به صورت ویژه استفاده خواهد شد. برای ایجاد سقف حیات خلوت می توان از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی به خوبی استفاده کرد. با توجه به شرایط خاصی که در این سازه وجود دارد، شما می توانید آن را با قیمت و شرایط مناسبی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

انواع مختلف سقف پاسیو و حیات خلوت

با توجه به کارایی های زیادی که در سقف حیات خلوت وجود دارد، بسیاری از مردم در خانه های خود از آن استفاده می کنند. این پوشش ها می توانند از مواد مختلفی همچون فایبرگلاس یا پلی کربنات تشکیل شده باشند. میزان مقاومت سقف پلی کربنات، ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه است که یک آمار فوق العاده به شمار می‌آید.

همچین به غیر از این مورد، پلی کربنات دارای خاصیت ارتجاعی است ک به همین علت به حالت نشکن نیز در می آید. با توجه به اینکه این ماده در برابر اشعه ماورابنفش بسیار مقاوم است، می توان از آن به صورت گسترده در ساختار سقف استخر و سقف پارکنیگ نیز استفاده کرد. با این توضیحات، استفاده از سقف حیات خلوت پلی کربناتی یک گزینه جذاب برای شما خواهد بود. یکی دیگر از انواع مختلف سقف پاسیو، نورگیرکوپل است که استفاده از آن در سال های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایراناجرای نورگیر سقفی با قیمت ارزان

مدتی است با توجه به افزایش جمعیت و روی اوردن مردم به آپارتمان نشینی کاربرد نورگیرها به ویژه در پروژه های عمرانی و ساختمان سازی، اجرا ونصب این محصولات افزایش پیدا کرده است.
شرکت های مختلفی مانند نورگیر ساز بهترین تواید کننده انواع نورگیر نیز در این راستا انواع مختلف از نورگیر مانندسقف حیاط خلوت را تولید و به فروش می رساند. از اصلی ترین کاربرد انواع مختلف از نورگیرها به ویژه نورگیر حبابی می توان به زیبایی سقف ها و افزایش روشنایی اشاره کرد.

ارزان ترین پوشش سقف درمیان نورگیرها کدام است؟

سقف حیاط خلوت جز پرفروش ترین و ارزانترین سقف های کاذب است .
از ویژگی نورگیر سقفی و سقف حیاط خلوت که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و همین امر کارایی آن را افزایش داده است. از جمله مهمترین ویژگی های نورگیرها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:
-قیمت مناسب وبه صرفه
-محکم بودن
-عایق بودن
-شفاف بودن
-نصب سریع آسان

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانسقف حیاط خلوت ارزان

اجرای سقف حیاط خلوت با متریال درجه یک همراه با اجرای یک دریچه باز شو برای تهویه هوا سقفحیاط خلوت علاوه بر افزایش زیبایی سقف از استحکام بالایی برخوردار هستند..
این کار همراه با آب بندی و رنگ آمیزی درجه یک توسط نصبان حرفی نورگیر ساز در سریع ترین زمان ممکن اجرا میشود..

پایه این سازه از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که به همین علت این سازه یک عایق مناسب برای سرما و گرما نیز به شمار خواهد آمد. برای قسمت سقف در ای سازه از ورق اکریلیک یا همان پلی گلاس استفاده شده است که انتقال نور را در بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهند داد. زیبایی ورق اکریلیک نسبت به محصولات پلی کربناتی بیشتر است و به صورت کامل آب بندی در آن صورت خواهد گرفت.

خوشبختانه این نورگیرها قابلیت باز شدن دارند که این ویژگی باعث ایجاد تهویه درست و حرفه ای خواهد شد. این قابلیت باز شدن سبب می گردد تا امکان شستشو نیز برای شما به راحتی فراهم گردد. در صورتی که شما بتوانید حیات خلوت خود را مسقف کنید، بر متراژ مفید خانه شما هم افزوده می شود و کاربردهای مختلفی از حیات خلوت خواهید داشت.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانقوانین مربوط به اجرای سقف حیات خلوت ارزان

با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی برخی از افراد در سطح مناسبی قرار ندارد، امکان فروش سقف حیات خلوت ارزان نیز فراهم شده است. در واقع قیمت نهایی برای این افراد تا جایی که امکان دارد کاهش پیدا کرده است تا شما هم بتوانید از بهترین قیمت ها در این مورد برخوردار شوید. زمانی که شما اقدامات اولیه برای اجرای سقف حیات خلوت را انجام دادید، باید حتما قوانین مربوطه به این بخش را هم رعایت کنید مشکلات بعدی برای شما ایجاد نشود. چنانچه ساختمان شما جنوبی است، باید طبقات ساختمان به حیات اصلی ساختمان راه داشته باشند. همچنین در این حالت باید تمامی دیوارهای جانبی هم به صورت کامل نماسازی شوند تا زیبایی لازم را به وجود بیاورند.

در صورتی که زیربنای ساختمان بالای ۲۰۰ متر باشد، حتما باید مساحت حیات آن حداقل ۶ متر باشد و سقف حیات خلوت بر روی آن به خوبی اجرا شود. این معیار برای زمین هایی که زیر ۲۰۰ متر هستند متفاوت است و باید حداقل ۳ متر مربع از فضا به عنوان حیات خلوت در نظر گرفته شود. با توجه به قوانین ویژه ای که در ساخت نورگیر سقفی وجود دارد، بهتر اس که قبل از شروع کار از تمامی این موارد اطمینان حاصل کنید تا بعدا با شهرداری به مساله نخورید. با یک بررسی ساده می توان به این نکته پی برد که اجرای سقف حیات خلوت می تواند امکان بهره برداری از یک محیط بلااستفاده را برای شما فراهم کند.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایرانسخن آخر سقف پاسیو ارزان
ایجاد سقف ورودی ساختمان و سقف حیات خلوت باعث می شود که فضای ساختمان شما زیباتر دیده شود و نورگیری بهتری را تجربه کنید. با توجه به این که اجرای این موارد یک کار تخصصی است، بهتر است که انجام آن را به تیم پوشش سقف بسپارید تا این کار را در بالاترین کیفیت ممکن برای شما به انجام برسانند. تمامی اصول و قوانین مربوط به اجرای سقف حیات خلوت رعایت می شود پس نگران این موضوع نباشید. اگر شما  شرایط لازم برای اجرای این طرح را دارید، به سرعت با کارشناسان نورگیرساز طریق شماره:09126095241 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو با بهترین قیمت و گارانتی آبندی در کل ایران

برای مشاوره تعیین قیمت  و بازدید به صورت رایگان می توانید با مشاوران خود در شرکت پوشش سقف در تماس باشید.

85 / 100

نظرات (٪)

  1. مرداد 05 1402 \ق.ظ\31 3:13 ق.ظ

    […] سقف پاسیو ارزان با بهترین متریال با گارانتی و خدمات پس از فروش در شرکت پوشش سقف […]

  2. نجفی
    شهریور 06 1402 \ق.ظ\31 2:41 ق.ظ

    نورگیر حبابی چه ابعادی دارد؟

    • admin-pushesh
      شهریور 06 1402 \ب.ظ\31 10:50 ب.ظ

      سلام نورگیر حبابی دارای 18 سایز است

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.