سقف حبابی پاسیو

سقف حبابی پاسیو

برای پوشش سقف هر مکانی که نیاز به نور و سقف آببند دارد می توان ازسقف حبابی پاسیو استفاده نمود نورگیر حبابی متشکل شده است از پایه فایبر گلاس حباب اکرلیک و

المان های اتصال نورگیر حبابی در ابعاد مختلف و در شکل های مربع مستطیل و مربع موجود می باشد.

در پوشش سقف حبابی با توجه به ابعاد محل پروژه نورگیر های مناسب با اندازه های یکسان یا متفاوت جایگذاری می شود.

برای پوشش حیات خلوت می توان تز  نورگیر کوپل بر روی سازه فلزی قرار گرفته و  توسط ایزوگام ایزوله می گردد این نوع پوشش  رقیبی برای انواع قدیمی

مانند ایرانیت و ورق های فایبر گلاس می باشد علاوه براین  نورگیر پلی کربنات نیز برای پوشش مکان هایی که نیاز به  نورد و آبنند بودن را دارند را مورد استفاده قرار می

دهند با این تفاوت که در بحث ورق پلی کربنات بحث آببندی بسیار متفاوت تر از پوشش کوپل پاسیو می باشد واین امر توسط چسب صورت می گیرد.

نورگیر حیاط خلوت کوپل  دارای بازشو بوده و می توان از طریق این بازشو هوای مورد نیاز زیر سقف را تامین نمود و همچنین از طریق این بازشو می توان بر روی سقف تردد

نمود و آن را نظافت نمود.با احداث سقف حبابی پاسیو می توانید پاسیو خود را به محیطی نورگیر  و آبند و به منزل خود اضافه کنید و از این مکان که مشکلات بسیاری مانند ریزش نوسانات جوی وفضولات

پرندگان را به داخل منزل شما می افزاید می توانید به عنوان اتاق خواب یا آشپزخانه دوم منزل اضافه کنید.

 

سقف حبابی چیست؟

سابقه استفاده از سقف حبابی در ساختمان ها بسیار طولانی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. نورگیر های حبابی در ایران نیز سابقه زیادی دارد ولی متاسفانه شناخت کمی در مورد مزایای آن وجود دارد و برای اکثر ساختمان ها از پنجره های عمودی به عنوان نورگیر استفاده میشود. سقف حبابی یا نورگیر حبابی از ۳ بخش حباب، پایه فایبر گلاس و قسمتهای اتصال تشکیل میشود.

 

سقف حبابی

سقف حبابی به صورت قطعات پیش ساخته شده به اندازه های مربع ، مستطیل و حبابی؛ به شکلهای مسطح، کمان، گنبد و مخروطی است که برای استفاده از حداکثر نور طبیعی موجود در فضای سازه و یا استفاده به عنوان نورگیر کاربرد دارد. از دیگر روش های نوین استفاده از نورگیر حبابی (کوپل) میتوان به: سقف حیاط خلوت، استخر، پارکینگ اتومبیل اشاره کرد. نورگیرهای سقفی بسیار بیشتر از پنجره های عمودی نور طبیعی را بصورت یکنواخت در اتاق شما تامین می کنند.

 

مزایا سقف حبابی چیست؟

  • عایق رطوبتی: حباب و پایه آن عایق رطوبتی هستند و برای عایق کردن درزهای ایجاد شده هنگان نصب از چسب مخصوص استفاده میکنند
  • عایق حرارتی: به دلیل آنکه سقف حبابی از اکریلیک تولید شده است تقریبا ۴ برابر شیشه مقاومت حرارتی دارد که باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی میشود. ضمن اینکه چند لایه ایی بودن حباب و پایه نیز سبب افزایش عایق بودن میشوند.
  • عایق صوتی: نورگیر حبابی علاوه بر عایق حرارتی بودن به دلیل ساختار لایه ایی عایق خوبی جهت نفوذ صوت نیز میباشد.
  • تهویه مناسب هوا: در این نورگیر ها از پنجره ایی استفاده میشود که در هنگام گشودن تهویه بسیار خوبی برای اتاق ایجاد میشود.
  • تنوع در رنگ: در سقف حبابی توانایی شخصی سازی رنگ نیز وجود دارد که امکان ایجاد رنگ های دلنشین و زیبا و عوض کردن اتمسفر اتاق را برایتان به ارمغان می آورد.
  • تحمل بار زیاد: نورگیر های حبابی استحکام بالایی دارند که خیال شمارا از برف های سنگین و راه رفتن روی آنها راحت میکنند.
  • قابل شستشو: میتوانید نورگیر حبابی را به راحتی بشویید، اما دقت کنید که از مواد شوینده قوی که لایه برداری انجام میدهند استفاده نکنید چون در غیراینصورت امکان خراب شدن رنگ حباب ها ممکن است. میتوانید در پایان کار از پولیش های مخصوص استفاده کنید تا براقی چشم نوازی را به نورگیر خود اهدا کنید.
  • زردی حباب با آفتاب: اکریلیک موجود در سقف حبابی در بیست سال تنها ۳درصد زرد میشوند پس نگران این موضوع نباشید.
  • وزن: وزن سقف نورگیر نسبت به پنجره های قدیمی بسیار سبک تر بوده و نگرانی از جانب شما به سبب تحمیل فشار بر سازه را از بین میبرد.
  • ظاهر نورگیر حبابی: ظاهر و ساختار جالب و دوست داشتنی این نورگیر ها و جلوه مدرنی که به سقف سازه شما میدهند سبب شده تا طرفداران بیشتری پیدا کند و در انتخاب اول بسیاری باشد.
  • قیمت سقف پاسیو چقدر است

    ارزانترین سقف حبابی پاسیو با ماندگاری بالا

    معایب سقف حبابی چیست؟

    • از سقف حبابی تنها در سقف های تخت یا شیب کم میتوان استفاده کرد.
    • با توجه به اینکه قطعات این سقف ها از پیش ساخته شده اند نیاز به تخصص بالایی جهت زیرسازی و نصب در مقایسه با باقی این سقف ها دارد؛ برای برطرف کردن این مشکل میتوانید از متخصصی قابل اطمینان استفاده کنید تا کار شما به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
    • همانند تمامی محصولات پلاستیکی نورگیر حبابی نیز دوستدار طبیعت نیست.
    قوانین پوشاندن سقف پاسیو

    سقف حبابی و نورگیر پاسیو و حیاط خلوت

    قیمت سقف حبابی

    قیمت و هزینه نهایی سقف حبابی به عوامل زیادی مانند متریال، طراحی و ساخت بستگی دارد. اجرای درست موارد مذکور در کیفیت نهایی نورگیر حبابی تاثیر گذار است چراکه وظیفه این نورگیر ها نور خورشید را به صورت مستقیم وارد اتاق میکند.

  • پوشش سقف حبابی پاسیو و حیاط خلوت با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت سقف حبابی پاسیو و حیاط خلوت یکی از راه‌های مدرن و جذاب برای ایجاد فضایی دلپذیر و آرام در فضای باز است. این نوع سقف با استفاده از پوشش حبابی، امکان ایجاد یک فضای محافظت شده و در عین حال باز را فراهم می‌کند. با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، این نوع سقف با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در بازار موجود است.یکی از مزایای استفاده از سقف حبابی پاسیو و حیاط خلوت، ایجاد یک فضای باز با نور طبیعی است. پوشش حبابی این سقف، امکان تفریح و استراحت در فضای باز را در تمام فصول سال فراهم می‌کند. همچنین، این نوع سقف پاسیو باعث افزایش زیبایی و جذابیت فضای باز می‌شود و به آن یک لمس مدرن و شیک می‌بخشد.قیمت سقف حبابی پاسیو و حیاط خلوت نیز یکی از موارد مهم در انتخاب این نوع سقف است. با توجه به رقابت شدید در بازار، امکان یافتن پوشش حبابی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد. با مشاوره و انتخاب مناسب، می‌توانید سقف حبابی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را برای پاسیو و حیاط خلوت خود انتخاب کنید و از آن بهره‌برداری کنید.
  • قیمت نورگیر حبابی چقدر است

    پوشش سقف حبابی پاسیو با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در شرکت پوشش سقف

    عوامل موثر بر قیمت سقف حیاط خلوت

      1. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت و هزینه این نورگیر تاثیر میگذارد، نوع رنگ حباب و سایز پایه است. طبیعی است که هرچه سایز پایه بزرگتر و تنوع رنگی آنها بیشتر باشد قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت.
      2. قیمت سقف حبابی با توجه به مصالح و مواد مصرف شده در نورگیر مانند دوجداره بودن یا نبودن آن میتواند بر قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.
      3.  قیمت نصب و راه اندازی این نورگیر ها رابطه مستقیمی با مکان مورد نظر جهت نصب دارد از نورگیر های حبابی میتوانید در مکان های مختلف مانند آشپزخانه ها، ورزشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها، گلخانه ها، پارکینگ ها، سقف استخر ها و… استفاده کرد.
      4. عایق حرارتی و صوتی بودن یا نبودن این حباب ها بر قیمت آن موثر است.
      5. بازشو بودن یا نبودن این نورگیر ها از دیگر عواملی است که موجب کم یا زیاد شدن قیمت آن شود.
      6. ابعاد کلی کار؛ به طوری که هزینه نهایی نصب نورگیر حبابی برای سقف یک استخر بیشتر از یک نورگیر ساختمان تمام میشود.
      7. آهن مورد استفاده در کار؛ چراکه قیمت آهن باید بروز و از بازار آهن استعلام گرفته شود.
      8. تعداد حباب هایی که مورد پسند مشتری است نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت سقف حبابی است.

    1. نتیجه گیری

      قیمت سقف پاسیو با نورگیر حبابی چقدر است؟

      قیمت سقف حبابی پاسیو یا حیاط خلوت در تهران بر چه اساسی است

      امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها، ساختمان سازی نیز از این پیشرف بی بهره نمانده و میتوانید تاثیرات چشم گیر آن را در سقف حبابی ببینید. این نورگیر ها از مزایای زیادی برخوردار هستند که در این مطلب به برخی از این ویژگی ها اشاره شده؛ سعی کنید جهت نصب و به کار گیری این نورگیر ها از نیروهای متخصص این زمینه کمک بگیرید که در نهایت به طولانی تر شدن عمر سقف حبابی شما منجر خواهد شد

      اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

      حیاط خلوت و پاسیو بواسطه کاربری آن که عمدتا جهت کمک به تامین نورقسمتی از ساختمان می باشد و همچنین ازجمله قسمت‌هائی از ساختمان می باشد که به فضای آزاد راه دارد. از اینرو پوشش سقف حیاط خلوت با حفظ خصوصیات و کاربری آن حائزاهمیت می باشد. به علت باز بودن سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو و ارتباط آن با هوای آزاد در معرض بارش باران و گرد و خاک می باشد که در نتیجه باعث جمع شدن آشغال و گل و لای در این قسمت ساختمان می شود (بر خلاف سقف کاذب حیاط خلوت). همچنین پرت انرژی گرمائی و سرمائی از این قسمت ساختمان نیز حائز اهمیت می باشد.

      موارد فوق و از طرفی امروزه با بالا رفتن قیمت مسکن در کشور مخصوصا در کلان شهرهائی مثل تهران استفاده از هر متر ساختمان بسیار با اهمیت می باشد ، از اینرو پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو طوریکه بتوان از فضای حیاط خلوت بعنوان قسمتی از ساختمان استفاده کرد میسر می باشد.

      بهترین گزینه و یا در واقع تنها گزینه پوشش سقف حیاط خلوت طبقه همکف و پاسیو ، استفاده از نورگیر حبابی جهت پوشش آن می باشد که در عین حال که قابلیت عبور نور آفتاب در طول روز را دارد (جهت تامین نورفضای داخل ساختمان) صد درصد آببندی می باشد همچنین امکان دید از بیرون بواسطه تنوع رنگ حباب ها و جود ندارد.

    2. سقف پاسیو ارزان با بهترین متریال

      سقف پاسیو پشت بام با نورگیر حبابی

      هر سقف مجهز به یک سیستم بازشو می باشد جهت تهویه هوا و دسترسی به بالای سقف را امکان‌پذیر می نماید. پوشش پاسیو با نورگیر حبابی، پاسیو راکه درمعرض برف وباران وگرد و خاک بوده وعلاوه برغیرقابل استفاده بودن معضلی برای صاحب آن بود را تبدیل به یک اتاق قابل استفاده جهت اطاق کودک، اطاق کار، آشپزخانه کمکی و غیره می کند و به مقدارقابل توجهی درمصرف انرژی که بیشترازاین قسمت هدرمیرفت ،صرفه جوئی می شود. نورگیرهای حبابی تولید شرکت سایه روشن شامل ۵ سال گارانتی مکتوب آببندی و تغییر رنگ و شکستن حباب‌ها در اثر عوامل جوی می باشد.سقف کاذب حیاط خلوت با ورق پلی کربنات نیز میسر می سازد ولی با توجه به موقعیت مکانی و فنی حیاط خلوت طبقه اول و خواص و نحوه آببندی ورق پلی کربنات جهت اجرای سقف حیاط خلوت ، ورق پلی کربنات گزینه مناسبی نیست. اما با اجرای نورگیر حبابی در پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو شاید به عنوان سقف کاذب نام برده شود ، ولی همانند یک سقف اصلی از بار پذیری و ضربه پذیری بالا برخوردار است . دارای عایق گرما و سرما و عایق آببندی همانند سقف اصلی ساختمان می باشد.

      قوانین شهرداری در ارتباط با پوشش سقف پاسیو

      قیمت سقف پاسیو در تهران در سال چقدر است

      مهمترین خاصیت اجرای سقف حیات خلوت

      ۱- از مهمترین خاصیت های اجرای سقف حیاط خلوت طبقه اول با نورگیر حبابی دوام بالا و عبور نور خورشید در روز جهت تامین نور فضای داخل ساختمان می باشد، همان چیزی که از حیاط خلوت و پاسیو انتظار داریم و باید باشد.

      ۲- اجرای سقف کاذب حیاط خلوت یا اجرای سقف پاسیو با نورگیر حبابی بهترین و تنها گزینه ممکن جهت پوشش سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو و نورگیر ساختمان می باشد . صددرصد آببند بودن ، عایق گرما و سرما بودن که امروزه با توجه به گران شدن انرژی در کشور بسیار حائز اهمیت است . امکان تهویه هوا با نصب دریچه بازشو استاندارد که استفاده از آن نیز آسان می باشد و آببند بودن و بسیاری مزایای دیگر گزینه پوشش سقف با نورگیر حبابی را ، تنها گزینه ممکن ساخته است.

      سقف پاسیو با نورگیر حبابی در تهران۳- استفاده از نورگیر حبابی جهت پوشش سقف حیاط خلوت به علت داشتن خواص جالب توجه و کاربردی از جمله امکان تهویه هوای زیر سقف با نصب یک دستگاه بازشو استاندارد که دو حالته بوده به این صورت که در حالت اول ۳۰ درجه باز شده و کار تهویه را انجام می دهد و در حالت دوه با باز کردن یک پیچ کل حباب ۱۸۰ درجه باز شده و امکان رفتن به بالای سقف را جهت امور تعمیر و نگهداری میسر می سازد.

       

      سقف نورگیر حبابی در پوشش حیات خلوت

      سقف نورگیر حبابی قطعات پیش ساخته به اندازه های استاندارد مربع، مستطیل شکل و حباب، به شکلهای مسطح، کمانی، گنبدی و مخروطی است که برای وارد کردن بیشترین نور طبیعی به فضای مورد نظر و استفاده به عنوان نورگیر ساختمان کاربرد دارد.

      به کارگیری نورگیر حبابی (کوپل) به عنوان پوشش سقف حیاط خلوت، سقف استخر، پارکینگ اتومبیل و غیره ، یکی از روشهای نوین در صنعت ساختمان به شمار می آید. نورگیرهای سقفی چندین برابر پنجره عمودی با اندازه یکسان نور روزانه تامین می کنند. همچنین نور حاصل از یک نورگیر به صورت یکنواخت در اتاق منتشر شده, احتمال بازتاب کمتری دارد و حریم خصوصی را کمتر به مخاطره می افکند.

       

      گزینه های پوشش سقف کاذب حیاط خلوت

      1.  پوشش سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی که بهترین گزینه ممکن بوده و دلایل آن نیز در بالا ذکر شده است.
      2. نورگیر حبابی سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو گزینه های دیگری چون سقف پلی کربنات دارد که متاسفانه به اشتباه و به علت نداشتن آگاهی کافی وبا توجه به قیمت پائین سقف پلی کربنات در برخی مواقع ، برخی از مشتریان عزیز اقدام به اجرای سقف پلی کربنات جهت پوشش سقف کاذب حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو می کنند.

        قیمت سقف پاسیو چقدر است؟نورگیر حبابی و اجرای سقف پاسیو در تهران

      جزئیات و خواص پوشش سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی

      • نورگیر حبابی به لحاظ جنس آن که پایه از فایبرگلاس و حباب از جنس اکرولیک ۳ میل و شکل محدب حباب دارای مقاومت ، دوام و عایق بندی عالی نسبت به پوشش های مشابه می باشد.- به علت استفاده از نوار های ایزوگام در آببندی بین نورگیرها و کناره سقف ، پوشش سقف با نورگیر حبابی دارای عایق آببندی بی نقص می باشد.
      • امکان استفاده و تعبیه بازشو در نورگیر حبابی شرایط مطلوب جهت تهویه هوای زیر سقف و محیط حیاط خلوت را و همچنین امکان دسترسی به فضای بالای سقف جهت امور تعمیر و نگهداری ، را فراهم می نماید.
      •  شیب بندی سقف حبابی به نحوی می باشد که کلیه آب باران به یک کنج کار جاری می شود و با استفاده از لوله پلیمری به کف شور حیاط خلوت هدایت می شود.- اجرای اسکلت و همچنین کیفیت نورگیر های حبابی که روی اسکلت فلزی نصب می شود و نحوه نصب و آببندی ضمن زیبائی ، دارای دوام بالائی تا ۲۰ سال را داشته و بعد از این مدت هم تنها نیاز ه آببندی مجدد و تعویض حباب دارد.
      •  با پوشش سقف کاذب حیاط خلوت با نورگیر حبابی ، امکان استفاده از حیاط خلوت و پاسیو به عنوان یک اتاق کمکی ، آشپزخانه کمکی ،اتاق کار یا اتاق کودک و… وجد دارد . که امروزه با توجه به گران شدن زمین و ساختمان ها ، مخصوصا در شهر های بزرگ استفاده از کمترین فضا و اضافه کردن حتی چند متر به فضای داخل ساختمان و آپارتمان بسیار ارزشمند می باشد.
      ارزانترین قیمت سقف پاسیو در تهران

      ابعاد نورگیر حبابی

      وزن سبک نورگیر حبابی برای سقف کاذب حیاط خلوت

      این سازه از سبک ترین انواع پوشش سقف حیاط خلوت است. پلکسی گلس به کار رفته در حباب سبک، کارمد و ارزان قیمت است. شکل ظاهری سازه و جنس آن طوری است که فشار کمتری به سقف وارد شده و از بار آن کاسته می شود. در فضاهای کوتاه تر می توان با استفاده از سقف نورگیر حبابی، ارتفاع را تا حدی افزایش داد. شگل گنبد مانند این سازه امکان استفاده از نور بیشتری را فراهم کرده است. این نورگیرها از جدیدترین سبک طراحی سقف پاسیو و حیاط خلوت هستند که بسیار با استقبال روبرو شده اند. محدودیتی در اجرای این سقف های نورگیر وجود ندارد و امکان ساخت اندازه های متفاوت حباب نورگیر نیز وجود دارد. سازه های بزرگتر و همچنین موارد خیلی کوچکتر را می توان با همین طراح گنبدی شکل اجرا کرد.

       

       رنگ نورگیر حبابی

      یکی از ویژگی های محبوب این سازه مربوط به رنگبندی آن است. امکان استفاده از رنگ های سفارشی روی حباب وجود دارد. به طور معمول حباب نورگیر در سه نوع کاملا شفاف، نیمه شفاف و مات تولید می شود. با توجه به اینکه ورق پلکسی گلس در رنگ های متنوعی تولید شده، می توان نورگیرهای حبابی رنگارنگ را روی ساختمان نصب کرد.

      رنگی بودن حباب نورگیر ارتباطی با شفاف یا مات بودن آن ندارد و در همه پروژه های سقف حیاط خلوت می توان از نورگیرهای رنگی حبابی هم استفاده کرد. این ویژگی به خصوص در منازل مسکونی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگی بودن باب باعث می شود تا فضای حیاط خلوت و پاسیو نیز تحت تاثیر رنگ حباب قرار بگیرد. به این ترتیب یک فضای خاص و متفاوت با کمترین هزینه ایجاد می شود.

    3.  استحکام نورگیر حبابی

      در مقایسه با نورگیرهای صاف و مسطح، نورگیرهای حبابی یک سر و گردن بالاتر هستند. شکل گنبد مانند این سازه موجب شده تا استحکام ورق پلکسی گلس به مراتب بیشتر شود. به این ترتیب بادهای شدید نیز نمی تواند به سازه آسیب بزند. از طرفی شکل خمیده و ناصاف نورگیر کمک می کند تا انبساط و انقباض به راحتی انجام شده و فشاری روی سازه وارد نشود. به این ترتیب سال های سال می توان ار داشتن یک نورگیر کارامد بهره برد.

       

       عایق بندی متفاوت نورگیر حبابی در سقف کاذب حیاط خلوت

      انواع نورگیرهایی که به شکل حبابی اجرا شده اند دارای عایق بندی کامل هستند. پایه فایبر گلاس و حباب اکریلیک روی اسکلت فلزی نصب شده اند. این ساختار با ایزوگام به صورت صد در صد عایق بندی می شود تا امکان نفوذ آب به داخل به صفر برسد.

      شکل ظاهری نورگیر طوری است که آب را عبور می دهد و به فضای زیر منتقل نمی کند. درب بازشوی حباب با زاویه ۴۵ درجه باز می شود این درب به هیچوجه به عایق بندی نورگیر حبابی آسیبی نمی رساند. به این ترتیب سقف حیاط خلوت در برابر سرما نیز عایق بندی شده و کارایی آن چند برابر می شود.آب حاصل از بارندگی با شیب نورگیر به یک سمت هدایت شده و توسط لوله تخلیه آب به فاضلاب پاسیو منتقل می شود.

      سقف نورگیر حبابی

      ابعاد نورگیر حبابی

      اجرای نورگیر حبابی جهت سقف کاذب حیاط خلوت

      با اجرای نورگیر حبابی جهت پوشش سقف پاسیو یا اجرای سقف کاذب حیاط خلوت از این فضای حیاط خلوت یا پاسیو می توان بعنوان اتاق ،آشپزخانه کمکی ، کتابخانه و…. استفاده نمود و با توجه به عبور نور خورشید از سقف حبابی و داشتن تهویه مناسب ، فضای زنده تری نسبت به فضای داخل ساختمان می سازد.

      پوشش سقف حیاط خلوت با نورگیرحبابی یکی از بهترین گزینه ویا به درستی بگوئیم تنها گزینه جهت پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو ساختمان ، مخصوصا سقف طبقه اول می باشد. حیاط خلوت یا پاسیو به لحاظ موقعیت مکانی در نقطه ای از ساختمان می باشد ،که بیشترین پرت انرژی گرمائی و سرمائی را داشته و به علت اینکه در معرض گرد و خاک و باد و باران می باشد بیش از هرجای دیگر گل و لای و آشغال جمع می شود.

      قیمت نورگیر حبابی

      قیمت نورگیر حبابی

      سقف حبابی به لحاظ خواص استثنائی و مطلوب و کاربردی که دارد از لحاظ عایق گرما و سرما بودن ، غیر قابل نفوذ بودن در برابر بارش برف و باران ،تهویه مناسب و دوام بالا باعث شده تا به عنوان تنها ترین گزینه پوشش سقف حیاط خلوت یا پوشش سقف پاسیو و بهترین گزینه جهت پوشش نورگیر ساختمان به کار گرفته شود و مورد استقبال قرار گیرد.

    4. نورگیر سقفی

      پوشاندن سقف پاسیوها با استفاده از موادی به غیر از شیشه از مهم ترین امور در تامین امنیت در منازل است. معمولا سقف حیاط خلوت در گذشته با مصالحی همچون شیشه پوشش داده می شد. این شیشه ها علاوه بر تامین روشنایی طبیعی این قسمت از منزل مانع از ورود گرد و غبار و باد و باران به داخل منزل می شد.

      اما به دلیل مشکلاتی که این مصالح داشت و بروز حوادث خطرناک امروزه استفاده از شیشه جای خود را به مصاالحی مقاوم تر داده اند. این مصالح علاوه بر تامین نور محیط به علت مقاومت بیشتر باعث ایجاد امنیت و ایمنی در این قسمت از منزل می نماید.

    5. نورگیر حبابی برای استفاده در سقف پاسیو و حیاط خلوت

      با ساخت موادی مقاوم در برابر ضربات و همچنین شفاف پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یک تامین کننده نور طبیعی برای ساختمان ها و یک زیبا کننده این بخش از منزل شده است.

      سقف پاسیو حبابی که از آن در قسمت حیاط خلوت منازل نیز استفاده می شود کاملا در برابر باد و باران و ضربات مکانیکی مقاوم بوده و مانع از بروز اتفاقات خطرناک برای ساکنان منزل می شود.

    6. نورگیر حبابی یا کوپل از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. حباب این محصول از متریال ورق های اکرولیک بوده که با یک لایه ضد مواد یو وی پوشش داده شده است. این حباب ها به وسیله پایه ای از جنس فایبرگلاس به سطح سقف پاسیو یا حیاط خلوت متصل می شود. این پایه با جنس فایبرگلاس به رزین پلی استر مسلح بوده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی از خود نشان می دهد.
    7. نحوه نصب سقف پاسیو حبابی

      ابتدا پایه نورگیر حبابی به سطح زمین اتصال می یابد. این اتصالات به وسیله مواد ضد آب کاملا آب بندی و ایزوگام می شوند. سپس نورگیر بر روی این پایه ها نصب می شوند.

      توجه به نحوه نصب این سازه کمک می کند تا علاوه بر تامین نور طبیعی در طی روز تامین ایمنی و امینت منزل نیز در اولولیت قرار گیرد.

      محل های استفاده از نور گیر سقفی حبابی

      از این سازه در بسیاری از مکان های منزل و یا سازه های دیگر می توان استفاده نمود. مانند:

      • سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو
      • سقف استخرهای خانگی و یا استخرهای عمومی
      • سقف گلخانه ها
      • سقف پارکینگ ها
      • به عنوان سایبان برای محل های تفریحی و یا توریستی
      • پوشش سقف غرفه های نمایشگاهی
      • برای زیبا سازی وروردی هتل ها، مسافرخانه ها و یا محل های پر تردد
      • سقف پمپ بنزین ها و یا پل های عابر پیاده و بسیاری موارد دیگر
      • مزیت استفاده از سقف نورگیر حبابی

        این سازه به دلایل بسیاری امروزه در ساختمان ها مورد استفاده واقع می شود. از مهم ترین مواردی که این سازه ها را به عنوان پوشش ایده آل نموده است می توان به چند مورد اشاره نمود.

        • وزن بسیار کم سقف پاسیو نورگیر حبابی
        • مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باد و باران.
        • قیمت سقف پاسیو حبابی در مقایسه با انواع پوشش های این مکان بسیار مناسب است.
        • شکل خاص طراحی این نوع سقف به آن استحکام بیشتر در برابر فشارهای ایجاد شده را می بخشد.
        • زیبایی چشم نواز سقف پاسیو حبابی به عنوان یک دکوراسیون زیبا در منازل جلوه گری می نماید.

شکل طراحی این سقف چه مزیتی دارد؟

از بزرگ ترین مزایایی که نورگیر سقفی پاسیو دارد طراحی شکل ویژه ی آن است. این طراحی علاوه بر زیبایی به سقف پاسیو حبابی چند مزیت بزرگ بخشیده است. از جمله مزایایی که این سقف دارد می توان به این موارد مهم اشاره نمود.

  • طراحی سقف پاسیو حبابی مانع از باقی ماندن باران و برف بر روی آن شده و کمتر امکان نفوذ رطوبت به داخل وجود دارد.
  • شکل ویژه ی این سقف باعث می شود تا با حرکت آب باران بر روی آن باعث شستشوی خود به خودی سقف پاسیو حبابی شوند.
  • تامین نور کافی در تمام ساعات روز با توجه به شکل و طراحی ویژه آن
  • شکل حبابی این سقف به آن جلوه ای بی نظیر می بخشد.
  • انحنای قوسی شکل سقف باعث می شود تا فشار کمتری بر آن وارد شده و کمتر دچار آسیب شوند.
  • این طراحی مانع از حرکت افراد بر روی آن شده و مانع از بروز صدمه و شکستگی در آن می شود.
بهترین شرکت پوشش سقف کجاست؟

اجرای سقف پاسیو با حفاظ فرفورژه

برای مشاوره تعیین قیمت سقف پاسیو پوشش حیاط خلوت  و بازدید به صورت رایگان می توانید با مشاوران خود در شرکت پوشش سقف در تماس باشید.

85 / 100

یک نظر

  1. شهریور 24 1398 \ق.ظ\31 6:16 ق.ظ

    […] ایزوگام آبندی می گردد وبا احداث سقف حبابی پاسیو می توان پاسیو را به محیطی از منزل اضافه […]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.