سقف پاسیو شرق تهران

سقف پاسیو شرق تهران

سقف پاسیو شرق تهران

برای پوشش پاسیو نورگیر حبابی بهترین متریال نورگیر حبابی می باشد نورگیر حبابی بر روی  سازه فلزی نصب می گردد نورگیر حبابی توسط ایزوگام آبندی می گردد و

دارای بازشو می باشد .پوشش نورگیر حبابی متریال بسیار مناسبی برای پوشش سقف پاسیو  می باشد .شرکت پوشش سقف برای پوشش سقف پاسیو  شرق تهران

دفتر شرقی دایر کرده و کلیه خدمات مشاوره بازدید و طراحی کار را در این دفتر به صورت کامل رایگان انجام می دهد.

علاوه بر نورگیر حبابی برای پوشش سقف پاسیو نورگیر پلی کربنات نیز خاصیت اجرا دارد که آبندی آن توسط چسب و یراق آلات آلومینیومی انجام می پذیرد نورگیر پلی

کربنات یا همان ورق پلی کربنات از دونوع جنس تو پر و دوجداره متشکل شده است.

 

نورگیر پلی کربنات با توجه به خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات بهتر است برای پوشش های قوسی سقف پاسیو استفاده گردد وبهتر است در طبقه همکف از این نوع

پوشش استفاده نشود زیرا ورق پلی کربنات همواره در حال انساط و انقباض می باشد و این امر به آبندی سقف پاسیو لطمه وارد خواهد کرد بهتر است از این پوشش

سقف در مکان هایی استفاده گردد که دور سقف باز باشد.

نورگیر سقفی برای مکان هایی مناسب است که در آنها سقف نورگیر و آبند نیاز باشد نورگیر سقفی حبابدار نورگیر مناسبی برای پوشش سقف پاسیو یا حیاط خلوت می

باشد زیرا توسط ایزوگام آبندی می گردد و دارای بازشو کارخانه ای می باشد.سقف نورگیر حبابی دارای ابعاد مختلف می باشد و با توجه به میزان نورگیری و ابعاد پاسیو و

سلیقه شما از ابعاد نورگیر حبابی می توان استفده نمود نورگیر حبابی دارای رنگ بندی مختلف می باشد ولی در مکان هایی مسکونی که دید مزاحم از طبقات بالاتر بر روی

سقف است بهتر است از رنگ های مشجر استفاده گردد تا نورگیری سقف پاسیو کم نشود و دید مزاحمی نیز وجود نداشته باشد.

 

نورگیر حبابی پاسیو دارای بازشو می باشد و از طریق این بازشو می توان بر روی سقف تردد نمود و برای دوران هوا نیز از این باشو بدون اینکه به آبندی سقف لطمعه ای

وارد شود استفاده نمود.

همچنین از نورگیر حبابی برای پوشش سقف استخر ووید مراکز تجاری سقف پارکینگ و هر مکانی که نیاز به سقف نورگیر و آبند دارد استفاده می گردد.نورگیر حبابی دارای

پایه فایبر گلاس وحباب اکرلیک می باشد.

مهمترین خصوصیت یک شرکت مهندسی این است که بهترین گرینه را برای مشتری خود شناسایی و معرفی نماید. در این راستا قیمت نیز مهم است مثلاٌ به دلایلی بسیار معتقدیم که پوشش پاسیو (حیاط خلوت) در طبقه اول بهتر است با نورگیر حبابی که گزینه گرانتری است انجام شود. لذا مشتریانی که پوشش با ورق پلی کربنات که گزینه ارزان تری است را برای پاسیو طلب میکنند با ارائه دلائل به سمت گزینه مناسب هدایت میشوند.\

سقف پاسیو شرق تهران

بهترین قیمت برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران

برعکس این حالت نیز میتواند اتفاق بیفتد. مثلاٌ برای بام با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی شاید پوشش با ورق پلی کربنات مناسب باشد. بعضاٌ مشتریانی بدنبال نورگیر حبابی هستند که با راهنمائی کارشناسان مهندسی شرکت سایه نما به سمت گزینه مناسبتر هدایت میشوند.به عبارت دیگر ما بدنبال این نیستیم که به هرقیمتی کاری انجام شده باشد ما بدنبال بهترین گزینه برای شما هستیم.

مزایای پوشش سقف حبابی

• دارای تنوع رنگ زیاد است و انتخاب طراح و دکوراتور برای استفاده از این خاصیت در انعکاس و نورپردازی بالا است .

• عایق بندی توسط ایزوگام صورت میگیرد .

• در خصوص عایق حرارت بودن، آکریلیک به تنهایی 5 برابر شیشه عایق است. از آنجائیکه حباب سقف نورگیر عایق حرارتی  است، شرایط آن برای تنظیم دمای ثابت، زیر آن بسیار مناسب است .

• عایق بودن  حباب آکریلیکی باعث کاهش صدا به میزان 70 درصد صدای اولیه خواهد شد، اگر کاهش صدا به این میزان احساس نمی‌شود، به دلیل آن است که پایه‌ها، اتصالات و سیستم زیرسازی دارای توانایی این حجم کاهش صدا را به صورت همزمان با حباب ندارند .

بهترین قیمت برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران

بهترین قیمت برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران

• به صورت پیش ساخته و کارخانه ای دارای پنجره است. در صورت انتخاب، میتوان سقفی با تهویه طبیعی هوا نیز داشت. در صورت نصب نادرست پنجره، بیشترین محل چکه سقف خواهد بود . پنجره از نظر باز و بسته کردن برای خروج دود حاصل از منقل کباب پزی و کارهای آشپزخانه، از طرفی مفید است.

• برای تحمل بار برف، مناسب است. امکان راه رفتن بر روی آن وجود دارد .

• با پولیش زدن و شستشو به حالت نو، مانند روز اول تبدیل میشود .

• دید توسط همسایگان ندارد .

• حباب از جنس آکریلیک است و پس از ده سال حداکثر دو درصد زرد میشود .

سقف حیاط خلوت :

پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو از چند جهت لازم و ضروری به نظر می رسد و به همان اندازه که پوشش سقف حیاط خلوت مهم می باشد، نحوه و نوع پوشش سقف نیز به همان انداره و یا شاید بیشتر از آن مهم می باشد . پوشش سقف حیاط خلوت در آپارتمانها می تواند روی طبقه همکف یا روی سقف حیاط خلوت آخرین طبقه که تحت عنوان پوشش نورگیر سا ختما ن می با شد ، اجرا گردد.

حیاط خلوت به علت باز بودن و ارتباط مستقیم با فضای بیرون در معرض مستقیم بارش برف و باران و گرد و خاک ناشی از باد و طوفان می باشد، از اینرو این قسمت ساختمان همواره محل تجمع گرد و خاک و آشغال می باشد. پوشش سقف حیاط از روی طبقه همکف و یا از روی آخرین طبقه می تواند به عنوان محافظ در تمیز نگهداشتن حیاط خلوت بسیار میسر باشد. سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی، بهترین گزینه پوشش سقف حیاط خلوت طبقه همکف میباشد و برای پو شش پشت بام می توان از ورق پلی کربنات نیز استفاده نمود .

بهترین سقف پاسیومصارف نورگیر های حبابی :

در مکانهایی که به نور طبیعی و آب بندی کامل نیاز دارند از قبیل پاسیو، حیاط خلوت، آشپزخانه ها، سوله، مجموعه های تجاری–اداری، استخرها و مجموعه های ورزشی، پلهای عابر پیاده ، پارکینگ ها، هتل ها، بیمارستان ها، آلاچیق و گلخانه ها .

مشخصات عمومی نورگیرهای حبابی جهت پوشش سقف حیاط خلوت :

1- عایق رطوبتی 100 % در برابر عوامل جوی مانند برف و باران

 2- عایق صوتی مناسب با استفاده از نوع حباب دو جداره جهت صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از اتلاف دما

 3- استحکام کافی در مقابل ضربات ( مقاوم در برابر ضربات تا 10 برابر شیشه)

 4- تنوع رنگ جهت تامین سلیقه گوناگون مشتریان به انواع نورگیر مات و شفاف و رنگی .

 5- مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب به دلیل وجود مواد ضد UV در ورق های اکرولیک

 6- استفاده از بازشو در نورگیرها از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک جهت تهویه هوا، دسترسی به سطح بیرونی نورگیر حبابی جهت نظافت و تعمیرات احتمالی

7- نورگیرها از دو قسمت پایه از جنس فایبرگلاس مسلح (رزین و الیافت شیشه) و حباب از جنس ورق اکرولیک که توسط پیچ و مهره به پایه نصب می گردد تشکیل می شوند.

 پوشش سقف حیاط خلوت یا پوشش سقف پاسیو همچنین می تواند مانند عایقی عمل کند که جلوی هدر رفتن انرژی گرمائی و سرمائی رابگیرد زیرا حیاط خلوت بعلت مشرف بودن پنجره ها به آن یکی از قسمت های پرت انرژی، از آنجا می باشد.

بهترین قیمت برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران

بهترین قیمت برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران برای پوشش سقف پاسیو در شرق تهران

 پوشش سقف متحرک حیاط خلوت با نورگیرهای حبابی که توسط تیم تخصصی ما تولید و نصب می گردد دارای گارانتی  شرکتی بوده که شامل آببندی و  شکستن حباب ها می باشد. این سقف ها در عین عبور نور طبیعی از آنها مانع دید از طبقات بالایی میشود همچنین این سقف ها از مقاومت بسیار مناسبی در مقابل اثرات جوی و ضربه دارند ضمنا در مقابل آتش مقاوم بوده نمی سوزند .

برای بازدید تعیین قیمت سقف پاسیو و طراحی به صورت رایگان با مشاوران خود در شرکت پوشش سقف در تماس باشید.

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یکی از تجهیزات مهم در پوشش های نورگیر به شمار می آید که امروزه برای ساختمان ها و خانه های مسکونی که فضای پاسیو و حیات خلوت دارند، بسیار کاربردی می باشد. سقف های حیاط خلوت دارای انواع مختلفی هستند و می توانند در طرح ها و رنگ های مختلفی اجرا شوند. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید سقف حیاط خلوت در تهرانپارس و شرق تهران هستید می توانید با سایت پوشش سقف در ارتباط باشید.

معرفی سقف حیاط خلوت

اگر شما هم قصد دارید یک قسمت پاسیو درست کنید و یا در حیاط خود محلی را برای استراحت انتخاب کرده اید و قصد دارید آن را از آفتاب حفظ کنید، سقف حیاط خلوت یکی از تجهیزاتی است که به آن نیاز خواهید داشت.

سقف های حیاط خلوت از تجهیزاتی هستند که جزو پوشش های ساختمانی دسته بندی می شوند و می توانند در طراحی ها و انواع مختلفی ساخته شوند. این نوع از تجهیزات امروزه به خصوص در اماکن مسکونی که فضای آن بسته است، بسیار کاربرد داشته و می تواند با توجه به دکوراسیون ساختمان و حیاط شما ساخته شود.

بهترین پوس سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در کل ایران

بهترین پوس سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در کل ایران

کاربرد های سقف حیاط خلوت و پاسیو

در مورد کاربرد های سقف پاسیو و حیاط خلوت باید گفت این نوع از پوشش ها می توانند بهترین فضا را برای شما مهیا کنند. مزیتی که سقف های حیاط خلوت می توانند داشته باشند، ایجاد این فضا در کمترین زمان است. شما می توانید در یک روز کاری برای ۱۰ متر مربع از فضای حیاط خود این پوشش را اجرا کنید.

انواع پوشش های نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، غالبا برای سایبان ها، پوشش های حیاط خلوت، پوشش های گنبد ها و پارکینگ ها استفاده می شود. گلخانه ها، اماکن تجاری و صنعتی و بیمارستان ها، فضاهای باز شهری در پارک ها و … نیز می تواند برای پوشش های سقف مکان مناسبی باشد.

شما با استفاده از این نوع پوشش سقف حیاط خلوت در تهرانپارس می توانید از فضای خالی در حیاط خود نهایت استفاده را ببرید.

انواع سقف های حیاط خلوت

در مورد انواع سقف حیاط خلوت می توان گفت این نوع از پوشش های سقف به صورت کلی در دو دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

  • –نورگیر سقفی با پوشش ورق پلی کربنات
  • –نورگیر حبابی با پوشش سقف حبابی

در مورد نوع اول باید گفت پوشش با ورق پلی کربنات معمولا مقاومت بالایی دارد (250 برابر مقاومت یک شیشه) که ارتجاعی بودن آن، رنگ شفاف پلی کربنات ها و مقاومت اشعه های ماورای بنفش UV می تواند از ویژگی های مهم آن باشد.

در مورد نوع دوم هم می توان گفت استفاده از فایبرگلاس در این نوع از سقف ها می تواند عایق گرما و سرما بوده و می تواند با شاسی کشی تا ۸۵ درصد از نور ورودی به حیاط خلوت یا پاسیو را عبور دهد. این پوشش سقف نسبت به نوع اول زیباتر بوده و آب بند می باشد.

بهترین پوس سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در کل ایرانویژگی های سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

در مورد ویژگی های نورگیر و سقف حیاط خلوت در تهرانپارس باید گفت این نوع از پوشش ها می توانند تنوع رنگی بالایی داشته باشند. همچنین قابل ذکر است که در کنار دو نوع سقفی که در بالا نیز به بیان آنها پرداختیم، نمونه های مدرنی از سقف حیاط خلوت نیز در بازار وجود دارند که به صورت اتوماتیک و برقی کار می کنند. در این نوع از سقف ها شما می توانید با کمک یک ریموت کنترل، سقف حیاط خلوت را کنترل کرده و آن را باز و بسته کنید.

از جمله دیگر ویژگی های سقف حیاط خلوت در تهرانپارس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • -قابلیت تهویه هوا
  • -باز و بسته شدن سقف ها
  • -پیش ساخته بودن سازه های سقف های حیات خلوت
  • -در صورت پیش ساخته بودن، نصب آسان می تواند از ویژگی های این نوع سقف ها باشد.
  • -حالت های مختلف سقف که می تواند به صورت گنبدی، مسطح، مخروطی و حبابی باشد.
  • خرید سقف حیاط خلوت رایگان در تهرانپارس

    حال که با این نوع از پوشش های نورگیر پرکاربرد در ساختمان ها و خانه های امروزی آشنا شدیم، انتخاب یک گروه مهندسی برای اجرای سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو بسیار مهم است.

    گروه اجرایی سقف حیاط خلوت، علاوه بر اینکه باید بتواند در زمینه نوع سقف و ویژگی های آن آشنایی کاملی داشته باشد، باید بتواند در زمینه نصب و انتخاب بهترین نوع سقف های حیاط خلوت برای محیط زندگی شما، اطلاعات صحیح بدهد. این گروه همچنین باید الزامات مربوط به اجرای این نوع از سقف ها را رعایت کند. برخی از این الزامات عبارتند از:

    در ساختمان هایی که این نوع سقف اجرا می شود، شیب دار بودن کف حیاط و ایجاد یک سیستم دفع آب های سطحی ضروری است.

    در صورتی که از حیاط خلوت ها برای تامین نور آشپزخانه استفاده شود، باید مساحت آن حداقل ۶ متر مربع و ۲ مترمربع به ترتیب برای طول و عرض آن باشد.

    و …

  • بهترین پوس سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در کل ایران

    اجرای سقف پاسیو در تهران با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

    هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

    حیاط خلوت امروزه حتی در سازه هایی بلند مرتبه نیز در نظر گرفته می شود اما این فضا تنها برای طبقه اول قابل استفاده است. به همین علت پوشش این قسمت برای این طبقه دارای اهمیت زیادی است. هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با توجه به چند مورد تعیین می شود که به بررسی این موارد می پردازیم.

    مسقف کردن حیاط‌ خلوت

    معمولا حیاط خلوت یکی از قسمت های مهم در هر سازه است که به دلیل تامین نور طبیعی در طول روز بسیار مورد توجه سازندگان سازه ها است. اما به همان نسبت که این فضا در تامین نور طبیعی نقش دارد از امنیت سازه کم می کند. به همین دلیل افراد ساکن در سازه ها اقدام به مسقف نمودن این قسمت با انواع متریال می نمایند.

    مسقف کردن حیاط‌ خلوت مدتی است خیلی رایج شده است . این محصولات به دلیل نوع ساختی که دارند دارای انعطاف‌پذیری نسبی بوده و می‌توانند مقاومت خوبی در برابر ضربات فیزیکی و مواد شیمیایی از خود نشان دهند. ازاین‌رو می‌توانند گزینه خوبی برای پوشش سقف باشند. نورگیر حبابی و نورگیر سقفی از مهم ترین محصولاتی است که امروزه در کارگاه ها تولید و برای پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند.

    اما هر کدام از انواع این پوشش ها با توجه به چند نکته مهم تعیین قیمت می شوند. از مهم ترین مواردی که بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت تاثیر دارد می توان به این موارد اشاره نمود.

    پوشش سقف پاسیو در تهران با بهترین قیمت و کیفیت

    هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با پلی کربنات

    در گذشته برای پوشش حیاط خلوت یا پاسیو از نورگیرهای شیشه ای استفاده می شد. هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با این متریال بسیار پایین بود و اغلب مالکان از این نوع پوشش استفاده می نمودند. اما به دلیل خطرات و آسیب هایی که این نورگیرها در زمان بروز عوامل طبیعی نظیر باد و یا ضربه ایجاد می نمودند استفاده از آن کمتر شد و در بعضی از مناطق نیز کاملا منسوخ شد. جایگزین این نورگیرها متریال هایی از جنس پلی کربنات شد که به دلیل مقاومت بالا و زیبایی ظاهری در میان مصرف کنندگان از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است.

    مسقف كردن پاسيو

    عوامل تاثیر گذار بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

    هزینه مسقف نمودن حیاط خلوت با پلی کربنات بسته به چند عامل مهم تغییر نموده و با کاهش و یا افزایش همراه است. از جمله تاثیرگذارترین عوامل تعیین کننده هزینه مسقف کردن حیاط خلوت این موارد است.

    ضخامت ورق ها پلی کربنات

    معمولا ورق های پلی کربنات با ضخامت های مختلفی تولید می شوند و بسته به شرایط و محل می توان از این متریال با ضخامت های مختلف آن استفاده نمود. اما به دلیل نوع فضای حیاط خلوت استفاده از ورق های کم ضخامت اصلا به صرفه نبوده و با کمترین فشار این ورق ها دچار آسیب می شوند و هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با این ورق ها به دلیل دوباره کاری بیشتر می شود. به همین دلیل مسقف نمودن حیاط خلوت تنها با ورق هایی با ضخامت بیشتر مناسب است که علاوه بر ایمنی امنیت را به سازه شما هدیه می نماید.

    ابعاد حیاط خلوت

    از دیگر عوامل مهم بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت اندازه حیاط خلوت است. به دلیل ایجاد یک شبکه بر روی حیاط خلوت و نصب ورق های پلی کربنات بر روی این شبکه هر چه متراژ فضا بیشتر باشد الزاما باید هزینه بیشتری برای پوشش آن پرداخت شود.

    طراحی و شکل سقف حیاط خلوت

    طراحی و شکل در سقف حیاط خلوت بسیار متنوع بوده و بسته به نظر مالک می توان از انواع این طرح ها استفاده نمود. این طراحی ها بر قیمت تمام شده این سقف تاثیر زیادی دارد.طراحی های ساده که با پیچیدگی های کمتری مواجه باشد از هزینه های کمتری برخوردار است. اما توجه نمایید که شکل معماری سازه نیز بر طراحی سقف حیاط خلوت تاثیر دارد. استفاده از نورگیر حبابی بسیار شکیل و متناسب با هر نوع فضایی است

    مدت زمان انجام پروژه

    از عوامل مهم در هزینه مسقف کردن حیاط خلوت مدت زمانی است که متخصصین صرف انجام کار می نمایند. بعضی از مالکان با ابزار بی حوصلگی علاقمند سرعت در انجام پروژه هستند. به همین علت باید از نیروی کار بیشتری برای انجام کار استفاده شود. استفاده از نیروی بیشتر جهت سرعت در کار با ایجاد هزینه های بیشتر همراه است. اما بعضی از افراد سودجو نیز با کاهش در کیفیت متریال و نحوه ساخت، هزینه ها را تا مقدار زیادی کاهش می دهند. این کار باعث جذب مخاطب بیشتری می شود. اما توجه نمایید که حتما برای انجام چنین پروژه هایی برای ایجاد امنیت سازه خود از گروه های کاری متخصص و با تجربه و همچنین معتبر استفاده نمایید. استفاده از این افراد علاوه بر پرداخت هزینه های مشخص باعث سرعت در روند انجام کار شده و از نتیجه حاصله نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

    بهترین نورگیر حبابی با بهترین قیمت و کیفیت در کل تهران

82 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.